בניית אתר מכירות- בקניון הכי מוביל ברשת

בניית אתר מכירות

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

אפשר לומר כי נוכחותה של רשת האינטרנט, הובילה לפתיחתן של הרבה מאוד חנויות שבמציאות אף אחד מבעליהן לא היה חושב לפתוח, בשל ההוצאות הרבות והלוגיסטיקה, שלא קיימים בחנות ברשת.

במציאות כאשר רוצים לפתוח חנות, יש צורך באיתור חנות כזאת וכמובן שהדבר הכי חשוב זה שהמיקום יהיה מנצח על זה קמות ונופלות חנויות על כעת. המחשבה כולה מתחילת הקמת החנות באיתור הלוקשיין ועד העיצוב שלה וכמובן ההחלטה מה למכור- כל כולם מתמקדים במטרה אחת. למכור ולהרוויח כסף.

בעוד שבמציאות לא כל חנות באמת מצליחה, הרי שהרשת מציעה את כל הכלים כדי להקים חנות אינטרנט מוצלחת, לחשוף אותה בפני הגולשים, ועד סליקה מהירה באתר.

בניית אתר מכירות יכולה להיעשות ע"י סוגים שונים של פלטפורמות. 

שירות טוב וסליקה און ליין

אתר אשר משווק מוצרים או שירותים ומקבל תמורתם כסף, צריך מערכת של סליקה באינטרנט, וגם מזה יש כמה סוגים הפועלים בתוכנות שונות. 

היום כל הנושא של סליקה ברשת מאוד מאובטח. בשלב הסליקה הראשון יש צורך לבצע אימות ולאחר מכן מחייבים את כרטיס האשראי. כל התהליך כמו ביקור בחנות אינטרנטית חייב להיות ידידותי לגולשים, כדי שלא ירגישו שהם מסתבכים עם האתר ועלולים בסוף לנטוש אותו. 

החיוב העיקרי בחנות און ליין נעשה באמצעות כרטיסי אשראי, וכמובן שעד כה לא אכזבה הרשת לא באתרים הגדולים שלה בחו"ל ולא באתרים בארץ.

בניית אתר מכירות מספקת למי שיש לנו חנות במציאות, עוד סניף שיעבוד בשבילו ברשת. כך הוא יכול למכור במקביל ואם מישהו גם רוצה לראות את המוצר הוא יכול להגיע לסניף פיזית לראות את 

תצוגה של חנות און ליין

כדי לעודד רכישה און ליין, יש חנויות שמציעות מבצעים למי רוכש מוצרים און ליין. זה מקל ונוח לשני הצדדים. בניית אתר מכירות ברשת לא מצריכה מקום פיזית, וגם לא גיוס מוכרות ועיצוב ועוד דברים שעושים בחנות קיימת.

מצד שני איך מעניקים חוויה דומה למי שמבקר בחנות אינטרנט. קוראים לזה חווית משתמש UX וזה משהו שנלקח בחשבון בכל בנייה של אתר מכירות. מדובר על ההתנהלות של הגולשים בתוך החנות ואיך הם מצליחים להסתדר בה. האם הם מוצאים את מה שהם מחפשים מהר? האם הם לא מבזבזים על זה יותר מדי זמן. האם מוצר מוביל לעוד משפחה של מוצרים דומים או שהם צריכים לנחש איפה כל דבר נמצא והגלישה אורכת יותר מדי זמן.

סידור של חנות אינטרנט הוא חלק מסוד ההצלחה שלה. כאשר מדובר למשל בחנות צעצועים יש מחשבה מהן הקטגוריות שיכולות להיות לחנות כזו, איפה למקם את המוצרים הקטנים ואיפה את הגדולים. מה ליד מה? האם לחלק לגילאים או לנושאים? ממש כמו שהייתם טורחים לבנות חנות במציאות, כך תקימו חנות ברשת וגם היא צריכה להיות נוחה למי שמבקר בה.

אין מוכרת- יש חוויה אחרת

מומחה בתחום בניית אתרים בגאו מדיה סוכנות דיגיטל מדבר על כך שבחנות אינטרנט אין מוכרת אבל יש חוויה אחרת. החיוך של המוכרת והדיבור שלה על המוצרים לא קיים, כל זה הופך לטקסט כתוב וזה מצריך שכירת שירותיו של קופירייטר שיודע לתאר מוצרים בצורה שמישהו ירצה לקנות אותם.

גם שמות שנותנים למוצרים עושים רושם על הגולשים וגם ההסבר עליהם צריך להיות משכנע, כאילו שעומדת לידך עכשיו מוכרת ומסבירה לך מה היתרונות של סדרת הספרים החדשה לילדים. בניית חנות אינטרנט מחייבת גם צילומים נאים ואטרקטיביים שיעזור לגולשים לקנות ולכם למכור את המוצרים שלכם במהירות. 

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!