בניית חנות וירטואלית מרוויחה!

בניית חנות וירטואלית

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מסקר שעשתה חברת אי ביי עלה כי כ-93% מהישראלים עושים קניות באינטרנט. הנתון הזה מאשר את כוח הקנייה שיש ברשת, ואמור לגרום לבעלי עסקים לחשוב על בניית חנות וירטואלית ובצדק. סניף ברשת, אמור להיות חלק מהפעילות העסקית של כל יצרן ומשווק. גם אבטחת המידע המחמירה באתרי חנויות אי-קומרס עשתה את שלה, והיום הישראלים לא מהססים לקנות ברשת ואפילו נמצאים במקום השני אחרי האמריקאים בקניות ברשת. המחקר שעשתה אי ביי לקראת ימי השופינג הבינלאומיים, העלה כי אין צרכן שלא מכיר את המושג בלייק פריידי או יום הרווקים הסיני, שהפך גם הוא ליום קניות בינלאומי חוצה גבולות. ההנחות והמבצעים המיוחדים עושים את שלהם, והם עובדים גם על הישראלים שבהחלט מגהצים והרבה בימים הללו.

מה ? עוד אין לכם חנות? תקראו מה שיש לנו להגיד לכם!

הסקר נערך בקרב 610 נשאלים בגילאים 18-70, ועלו ממנו נתונים מעניינים מאוד. 24% מצרכני הרשת נוהגים לעשות את זה פעם בשבוע (או יותר), 48% עושים את זה פעם בחודש והשאר גם קונים, אבל בתדירות נמוכה יותר. הקטגוריות הכי מבוקשות הן ביגוד, הנעלה ואופנה (57%), הזמנת חופשות 55%, גאדג'טים-משחקי מחשב, אלקטרוניקה ועוד- 54% ורכישת כרטיסים לתיאטרון או קולנוע 53%. אבל בנוסף עלה כי הישראלים גם מזמינים טייק אווי (42%) ומוצרים להלבשת הבית 39%. בשלוש השנים האחרונות יש מגמה ברורה של עלייה בתחום קניות בסופר ומשלוחים בטייק אווי. אין ספק שכיום תהליך של בניית אתרים בעיקר בניית חנות וירטואלית, היא רק שאלה של זמן.

מסתבר שיש לנו עוד חגים – חגי השופינג!

תשכחו רק מהחגים היהודיים, נוספו להם עוד כמה חגים שהם חגי קניות בינלאומיים והישראלים משתתפים בזה באופן פעיל ולא רע בכלל. מהסקר עלה כי כ-95% מהישראלים שעושים קניות ברשת, מכירים לפחות את אחד מחגי הקניות ו-77% מתכננים לבצע עסקאות באחד מהם. הבלייק פריידי הוא החג הכי מוכר. 94% מהישראלים הצהירו שהם מכירים אותו ו-50% מהם הצהירו שהם רכשו באחד מחגי השופינג האלה. מי שבעיקר רוכש מוצרים בחגים הללו הם בני 18-44.

אבל לא רק חגי השופינג גורמים לישראלים לבצע קניות, יש הרבה מאוד יתרונות ברורים לקנייה ברשת, וזו הסיבה שהישראלים, ומי כמוהם, יודע לנצל הזדמנויות. הסיבות שהם מעלים לקניות הרבות ברשת, חוזרים אצל רבים מהם: 48% רוכשים מוצרים און ליין בגלל המחירים הזולים. 28% בגלל ההנחות, 26% בגלל המבצעים. סדר ההעדפות של הקניות בקרב הישראלים מציב את תחום ההנעלה והביגוד בראש הרשימה (51%) ואחריהם גאג'טים ומוצרי אלקטרוניקה (43%), 12% רוכשים מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ו-11% רוכשים צעצועים. זה המקום לומר כי לנוכח אהדת הישראלים לקניות ברשת, גם מי שלא עסק עד היום בשיווק, מתחיל לחשוב על בניית חנות וירטואלית מרוויחה ברשת.

יותר חנויות ישראליות- יותר מכירות!

הישראלים כבר למדו לקנות ברשת. הם יודעים לזהות הזדמנויות של מבצעים ומחירים, ויוקר המחייה אגב באמת גורם לרבים מהם, לרכוש מוצרים ברשת. מיקוד הרכישות של הישראלים ברשת, יוצר רושם כי מדובר בצרכנים מאוד ממוקדים, שמתכננים מראש את הקניות שלהם וגם עושים שיעורי בית. בנוסף הם מודעים לנושא המיסוי ולא רוכשים מוצרים ביותר מ-75% סף הפטור ממס על קניות בחו"ל, לפחות 57% מהנשאלים.

הנתונים הגבוהים הללו על קניות און ליין, חייבים לגרום לכל בעל עסק בארץ להבין שהעתיד והעסקים והכסף הגדול נמצאים ברשת.  בניית חנות וירטואלית, היא חובה לכל מי שרוצה לשווק און ליין. חנות עם ממשק ידידותי למשתמש, פלטפורמה איכותית, תצוגת מוצרים וסליקה מהירה, הם חלק מהקריטריונים שיכולים להפוך את החנות שלכם לסיפור הצלחה כלכלי.

גאו מדיה סוכנות דיגיטל אחראית על שורה ארוכה של חנויות און ליין ברשת. הדגש מושם על עיצוב ובניית אתר חנות מזמין, ידידותי לגולשים ומעוצב באופן בלעדי.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!