כוחו של ניוזלטר- שימור לקוחות ומשיכת לקוחות חדשים

ניוזלטר

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

כל גוף וחברה מחפשים לעצמם את הדרך היעילה ביותר להגיע לקהלי היעד, לשמור על קשרים עם הלקוחות שלהם ולגייס לקוחות חדשים. 

אחת הדרכים הכי יעילות לעשות זאת היא באמצעות משלוח ניוזלטר ללקוחות ולמתעניינים חדשים. אם מדובר בחברה שנותנת שירותים או משווקת מוצרים, ויש לה רשימה של לקוחות היא בהחלט יכולה להוציא להם לפחות פעם בחודש ניוזלטר, לדווח להם על מוצרים חדשים. להציע להם הטבות ומבצעים ובעיקר לתת להם הרגשה שהם לקוחות מיוחדים במינם.

זה פחות או יותר מה שניוזלטר צריך לעשות. הוא מעניק ללקוחות תחושה שחושבים עליהם שהם חלק מההצלחה של המותג. שמשתפים אותם בכל מיני מהלכים ושינויים שמתרחשים ולקוחות אוהבים שמתייחסים אליהם וזה חשוב לנאמנות הצרכנית שלהם.

ניוזלטר ממתג אתכם

חברה שרוצה למתג את עצמה, צריכה לחשוב על ניוזלטר. זה לא מתאים לכל עסק וחברה, אבל זה מתאים לחברה שרוצה למתג את עצמה ולהראות שיש לה דרכים להעמיק את הקשר עם הלקוחות שלה. באמצעות הניוזלטר היא יכולה לדווח ללקוחות על דברים חדשים, להזמין אותם להשקות. להקים מועדון לקוחות ולתת להם הרגשה שהם מיוחדים במינם.

חשוב מאוד שבניוזלטר יהיו תכנים הקשורים לנושא של החברה, וגם מאמרים מקצועיים. אם למשל מדובר על ניוזלטר של אתר מסעדות, אז חשוב לספר לנמענים על מסעדות חדשות שנפתחות, מתכונים חדשים וחדשות מסביב על מטבחים עולמיים. זה נותן את ההרגשה שהנמענים מקבלים מידע שמעניין אותם בתור חובבי אוכל וזה חשוב להם שיגדירו אותם כך.

ניוזלטר הופך אתכם לאוטוריטה

כאשר מפיקים ניוזלטר חשוב מאוד לגוון את התכנים ששולחים ללקוחות. לדעת מה מעניין אותם וגם להציע להם הטבות בשיתופי פעולה עם חברות אחרות. ניוזלטר של אתר מסעדות יכול להרים מבצע של רכישת כלי בישול ואכילה במחיר ללא תקדים, אותו יכולים לקבל רק נמנעי הניוזלטר שהם במקרה או שלא במקרה גם לקוחות המסעדות של האתר.

הבונוס של הלקוחות האלה, הוא לקבל משהו שרק הם מקבלים. זה כבר נותן להם הרגשה שהם שונים מכל הלקוחות ושמפנקים רק אותם. לא צריך יותר מזה כדי לתת הרגשה טובה ללקוחות כדי להשיג את התמיכה והנאמנות שלהם למותג כלשהו. דווקא בעידן הזה של עודף מותגים, אנשים אוהבים ורוצים להרגיש שייכים למשהו.

המידע על מטבחי העולם וחדשות אוכל, מציבים את החברה שמפיקה את הניוזלטר בתור אוטוריטה בתחומה. היא מפיצה את הידע המקצועי שלה בין הלקוחות חובבי האוכל, תורמת להם מידע מקצועי ועוזרת להם להבין מה קורה בעולם האוכל. זה מאוד חשוב לתדמית של הלקוח קרי- אתר המסעדות במקרה זה. 

ניוזלטר משווק אתכם

בנוסף לכל האמור לעיל, ניוזלטר הוא בראש ובראשונה עניין שיווקי. כאשר אתם מטפטפים ללקוחות שלכם מידע מדי חודש (ורצוי כמובן שהוא יהיה רלבנטי ומעניין) אתם בעצם יוצרים אתם קשר ודואגים שהם ישמעו מכם אחת לכמה זמן. אתם עושים את זה כדי שהם לא ישכחו אתכם, כדי שהם לא יעברו למותג אחר, וישמרו על נאמנות אליכם.

בעידן זה של תחרות על כיסו ונאמנותו של הלקוח, כל חברה עושה המון פעולות כדי לשמר את הלקוחות שלה. ניוזלטר הוא אמצעי מצוין לעשות את זה. הוא נותן ללקוחות הרגשה שהם מיוחדים, שהם שונים ושמגיע להם. כל לקוח אוהב להרגיש שמעריכים אותו על זה שהוא לקוח נאמן.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!