ניהול אינסטגרם עסקי -לייצר באזז באופן מקצועי

shutterstock_797669914 (1)

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

רשת האינסטגרם, היא מהערוצים הכי פופולריים היום. זוהי רשת שכבר מזמן לא מעלים בה רק תמונות וסרטונים מחוויות אישיות. הרשת עשויה להזניק כל עסק ולהביא אותו לחשיפה מצוינת.
חשוב לדעת, יותר מ-40 מיליון תמונות, מועלות מדי יום לרשת האינסטגרם. גם אתם יכולים לעשות את זה, אבל חשוב לדעת איזה תמונות רצוי להעלות. תמונות שילכדו את תשומת לב הגולשים ויגרמו לחשיפה נכונה שלכם. זה חייב להיות מקצועי כדי שתוכלו לנצל את הפלטפורמה הזו בצורה הכי מועילה.

אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי אשר יבצע ניהול אינסטגרם עסקי כדי ליצור חשבון פרופיל מגוון. מצד אחד עם חוש הומור מגניב, ומצד שני יציג את העסק שלכם בצורה מקצועית. כל אלה יסייעו להבאת נפח עוקבים גדול, ויצירת אינטראקציה עמו.

 

ניהול מקצועי של אינסטגרם עסקי

הדרך לניהול מקצועי של אינסטגרם עסקי, עוברת דרך הפייסבוק. ראשית יש צורך להתחבר לחשבון בפייסבוק, אפשר לפרסם את התמונות גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. חשוב לבחור "האשטאג" רלוונטי לכל תמונה. שימוש נכון בתגיות כאלה מגדיל את חשיפת התמונה. חשוב מאוד גם ליצור קשר עם חברים ולבקש מהם להתייחס אם בצורה של לייק ואם בתגובות. חשיפה כזו, כולל אינטראקציה של גולשים מחזקת את המותג ברשת.
במסגרת ניהול אינסטגרם עסקי, כאשר אתם מעלים מאמר בבלוג או באתר שלכם, פעמים רבות אתם מצרפים תמונה. זה המיקום גם להטמיע תמונות מהאינסטגרם. בלחיצה על התמונה יוכלו הגולשים לעבור לפרופיל שלהם, לסמן לייק, להגיב ועוד. כך אפשר יהיה להגדיל את כמות העוקבים באופן עקבי.

 

נטוורקינג דרך האינסטגרם

הקשרים העסקיים שלהם, יכולים ליצור שיתופי פעולה גם באינסטגרם. ניהול אינסטגרם עסקי מתבסס גם על שיתופים מול אנשים שאתם אתם עובדים. יצירת הקשרים האלה תגרום לחשיפה יותר גדולה שלכם, ולחיזוק הקשרים הקיימים שלכם.

חשוב לדעת כי מרווחי העלאת התמונות באינסטגרם, צריכים להיות מדודים. לא יותר מדי ולא פחות מדי. מה שחשוב זה שתהיה עקביות והתמדה. חשוב גם להיצמד למינון המקובל לפרסום בעסק כמו שלכם. למשל- אולמות חתונה מפרסמים בעיקר בקיץ, בשלני חמין בחורף. כלומר יש לכל דבר את ההיגיון הפרסומי שלו.

יש המון ערוצים שהעוקבים שלהם הם גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. חיפוש ממוקד של ערוצים כאלה יכול להניב שיתופי פעולה ולסייע לכם לחשיפה יותר גדולה.

 

מה עושים כדי לייצר באזזזז

ניהול אינסטגרם עסקי נכון, צריך לייצר לכם באזז. אתם יכולים לאתגר את האינטראקציה שלכם מול העוקבים. ליצור תחרויות, להקים מועדון לקוחות, להזמין אותם להרצאה או לחלק להם הטבות. עשו כל דבר שקשור למותג שלכם ומחזק אותו וגורם לעוקבים להיות פעילים בחשבון שלכם. קשרו בין המותג שלכם לאקטואליה, זה מראה שאתם מאוד בעניינים ומאוד מעודכנים. בצעו אופטימיזציה לפרופיל שלכם, הוסיפו תיאור לתמונות. קשרו את הערוץ עם האתר העסקי שלכם. הפכו את חשבון האינסטגרם שלכם לחשבון פרופיל מקצועי ואיכותי.

בגלל הזמינות של פתיחת חשבונות אינסטגרם, יש חברות ועסקים שרוצים לנהל את זה לבד. כדי לנהל את זה טוב חייבים טאץ' מקצועי של קופירייטר וצלם. חייב להיות קונספט מאחורי פרסום התמונות והעלאת הסרטונים. זה לא יכול להיות באוויר, זה חייב להיות מאוד רלבנטי, שלם ומעודכן. זה הרושם שאתם הולכים לעשות על החברים שלכם באינסטגרם.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!