למה לנהל מועדון באפליקציה?

פרסום ממומן בפייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

בואו נסכים שהצורך לנהל מועדון לקוחות באפליקציה, הוא צורך שיווקי מהמעלה הראשונה, זאת לאור חשיבותו של מועדון כזה, במיוחד בעידן הזה של שפע מוצרים מקוריים, מקבילים ומותגי על.
אנחנו חיים היום בתקופה קשה מאוד מבחינת נאמנות לקוחות. כל שני וחמישי נולד ונוצר מותג חדש שמותח עוד טיפה את זה שלפניו. אם מהסבון הנוזלי האחרון נדף ריח נרקיסים, עכשיו יש משהו חדש, יש גם עלי נרקיסים בתוך הסבון. מי באמת צריך את זה? ממש אף אחד, אבל האם אפשרי למכור את זה? ועוד איך ולא רק בתור סבון נוזלי, אלא בתור מתנה מאימא טבע. לסבון הזה מיד יש טייטל של חדשנות, נוף, פרחים, ריח ואדמה וזה כבר מעבר לפונקציות של סבון נוזלי, זה כבר משהו אחר והוא גם בא באריזה מהודרת שכל אחד ישמח לקבל.


מה אנחנו רוצים לומר? שכדי להתמודד נכון בעולם של המצאות חדשניות, חייבים להקים מועדון לקוחות וכמובן שחייבים להיות בקשר עם החברים באפליקציה, שמאפשרת להם להתייחס אליה כאל- האייקון האישי שלהם.

למה חשוב לנהל מועדון כזה?

ניהול מועדון לקוחות מעניק לכם מס ערך מוסף ולא משנה מה אתם משווקים. הוא נותן ללקוחות שלכם הרגשה שאתם משהו מיוחד, ואין מי שלא אוהב להרגיש ככה. בעידן של סמארטפון ואינטרנט, אנשים שמחים לקבל יחס אישי ואנושי, וזה בדיוק החלק של כל מועדון לקוחות.

ההתעניינות בלקוחות, ברכה בימי ההולדת, הטבות ומבצעים רק להם, זה גורם להם שמשקיעים עבורם והם יכולים לרצות להיות נאמנים למותג הזה, בגלל שהם מרגישים שהם חשובים לו. כלומר – כאשר מנהלים מועדון לקוחות, המותג זה הלקוח לא המותג עצמו. כך קונים היום נאמנות לקוחות.


כמובן שלמועדון לקוחות של מוצר בלעדי קל יותר לפתח נאמנות לקוחות, אבל אם מדובר במוצר שיש כמותו אחרים כמו למשל אופנה, ניהול מועדון באפליקציה, מאפשר לכם להיות תמיד בקשר עם קהל הלקוחות שלכם. לעדכן אותם על מה שקורה ולשלוח להם תכנים בזמן אמת.


לטפח את הלקוח


אחד הדברים שמושכים לקוחות או מרתיעים לקוחות זה היחס. אם אתם עושים ניהול מועדון באפליקציה, אתם גם מעבירים מסר ללקוחות שלכם, שחשוב לכם להיות אתם בקשר בכל מקום ובכל זמן, וזה עוד יותר רלבנטי כאשר מדובר ברשת שיש לה הרבה סניפים. כך היא יכולה להעביר מסרים לכל החברים במועדון מכל מיני מקומות בארץ, חגיגת הטבות שלמה. מהפכת האינטרנט גרמה לכך שאנחנו עושים המון דברים עם אפליקציה, אז למה בעצם לא ננהל את מועדון הלקוחות שלנו באפליקציה ונהיה בשליטה כל רגע בזמן אמת על התכנים של המועדון.


בעזרת האפליקציה של המערכת לניהול מועדון הלקוחות שלכם, תדעו מי הלקוחות שלכם, מיהו קהל היעד ומי נמשך למוצרים שלכם. מתי הם נהנים מהטבה, וגם ממה הם הכי מתלהבים. ככה עובדים היום.

קשר הדוק עם הלקוח

מאוד קשה להרשים היום לקוחות. הם מוצפים. אתם צריכים להיות אתם בקשר טוב, לנהל מועדון לקוחות ולייצר את מס הערך המוסף שלכם מולם. אתם צריכים שיהיה לכם משהו שלמתחרים שלכם אין ואתם צריכים לנהל את זה בחוכמה וביצירתיות.


אפליקציה לניהול מועדון לקוחות, היא כלי עוצמתי בקשר בין מותג- לקוח. היא עוזרת לכם לשמור על הלקוחות שלכם, אבל היא גם עוזרת לכם לחזק את המותג שלכם בעיניהם, ולהיות מכווני מטרה וממוקדים ברצונות האמיתיים של הלקוחות.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!