מי מעצב את דף הפייסבוק שלכם?

עיצוב דף פייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

הדבר הכי ידוע ברשת האינטרנט זה שהתוכן הוא מלך, אבל אם הויז'ואל שלו ללא אטרקטיבי הסיכוי שהגולשים יתייחסו לאתר או לעמוד בפייסבוק כזה הוא אפסי. כי ברשת נראות היא הכול ותמונה בעידן הזה לא שווה רק אלף מילים אלא הרבה יותר מזה… לכן כאשר עומדים לפתוח פייסבוק עסקי, מן הראוי לעשות גם עיצוב דף פייסבוק ברמה מספיק גבוהה כדי שהוא יצליח.

כמה פרמטרים חשובים לויז'ואל של דף עסקי:

  • קאבר שונה בתכלית מהתמונות של המתחרים.
  • קאבר חכם. כלומר אפ אתה איש נדל"ן אתה לא חייב לשים תמונה של בניין, אפשר גם לשים תמונה של שמיים…. מה הקשר? הגולשים כבר ימצאו אותו.
  • תחלופה קבועה של תמונות בדף, עם קשר לפוסטים ולתכנים.
  • שימוש בצילומים מעניינים שאומרים מעבר לצילום.
  • חיבור חכם בין תמונות לתוכן.

עיצוב דף פייסבוק למותג

עיצוב דף פייסבוק למותג, חייב להכיל כמובן תמונות שלו, לוגו ועוד. כאשר מעצבים דף למותג יש לזה כמובן כמה סיבות ממש טובות, הנה חלק מהן:

  • להדק את הקשר עם אוהדי המותג.
  • להעביר מידע ומסרים לחיזוק המותג.
  • להקים דף אוהדים נאמן והזמנת לקוחות חדשים.
  • להעביר מידע על מוצרים חדשים, השקות, מבצעים ועוד.
  • לתגמל את אוהדי הדף באופן מיוחד, כך שירגישו מיוחדים ושונים מכל השאר.

מאחורי עיצוב דף פייסבוק עסקי למותג, יש אסטרטגיה שלמה שהיא חלק מהשיווק והקונספט של המותג. הן התכנים והן התמונות נבחרים בדקדקנות ויש להם מטרה. המטרה יכולה להיות חיזוק של משפחת מוצרים בתוך המותג עצמו, חשיפה של מוצרים חדשים ועוד. כלומר אין פה אקראיות בכלל.

עיצוב דף פייסבוק למותג, דורש היכרות עם המותג, קהלי היעד שלו, השימושיות שלו ועוד.

עיצוב דף פייסבוק עסקי חדש

כאשר רוצים לפתוח דף פייסבוק עסקי חדש לחנות, מוצר ועוד, חייבים לעשות מחקר קטן ולהבין מיהם קהלי היעד של הדף הזה וזה בדיוק מה שעושה סוכנות דיגיטל מקצועית. ההבנה הזו היא שתקבע מה יהיה הויז'ואל של האתר ומה יהיו התכנים. לכל מוצר יש את השפה שלו, בה רצוי ומומלץ להשתמש מול קהל האוהדים שלו. לכן בחירת התכנים חשובה מאוד, אורכם, איכותם והמסרים שרוצים להעביר. התכנים חייבים להיות קצרים, בועטים וחצופים. הם חייבים להעביר מעבר למסר הפשוט, מסרים נוספים שרוצים שקהל הגולשים יתרשם מהם כמו אמינות, מקצועיות ועוד. את כל זה עושים וכוללים בכתיבת הפוסטים וצריך לעשות את זה מספיק בחוכמה, כדי שהגולשים יעצרו, יתנו את הלייק שלהם ויהפכו לאוהדי הדף.

צריך להבין מהו המוצר. זה יכול להיות מוצר חדש, שירות, מותג, ועוד. צריך להבין למה מצפים הצרכנים של המוצר או  השירות האלה. איזה מידע עשוי לעניין את קהל הצרכנים הפוטנציאלי שלהם. לאיזה תכנים מצפים אוהדי הדף, ומה יגרום לכם להמשיך להיות האוהדים שלו. אין מקום לפוסטים חסרי מטרה. ולכן עיצוב דף פייסבוק נשען על היתרונות של המותג.

טירגוט מדויק לקהלי היעד

באמצעים שיש היום בפייסבוק, אפשר לטרגט בצורה כמעט מדויקת את הפצת התמונות והתכנים כאשר עושים עיצוב דף פייסבוק. הדף הזה צריך להיות מספיק יפה ומעניין כדי שהוא יזמין אליו גולשים ויהפוך לדף שאוהבים לגלוש בו. כאשר מדובר במוצרים צרים ולא סקסיים, חשוב מאוד לעשות שימוש בתכנים ובתמונות שיש להם איזה שהיא זיקה למוצר או לשירות ולהשליך גם מהם על הדף כדי שהוא מעניין. למשל מוצרי איפור יכולים לדבר על לייף סטייל ובשר יכול לדבר על כריכים שווים. הגולשים מתעניינים בכל מה שנראה טוב ונשמע טוב ולכן עיצוב הוא אלמנט מנצח.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!