ניהול אינסטגרם עסקי – מה שלום הסטורי שלך?

ניהול אינסטגרם עסקי

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מסתבר שבכל פלטפורמה דיגיטלית יש עומק ורוחב ופונקציות שאתם לא מכירים את כולן, וגם לחשבון איסנטגרם עסקי. ככל שתצברו יותר ידע, או תאתרו סוכנות דיגיטל שתנהל לכם את האינסטגרם העסקי, כך תוכלו להרקיע לגבהים שלא הכרתם. כי הפלטפורמה הזאת מכילה המון אפשרויות, פונקציות ושכלולים שכדאי שתתמצאו בהם, כי זה רק יהפוך את החשבון שלכם לאטרקטיבי יותר.

מה זה בעצם אינסטגרם?

אינסטגרם זו פלטפורמה צעירה המיועדת לקהל יעד בגילאים שבין 10-35. אם אתם מפרסמים קהל היעד שאמור לעניין אתכם הוא בגילאים 15-30, אלה בעצם הצרכנים שלכם. הדבר הכי גדול באינסטגרם זה שהיא פשוטה. אנשים לא נכנסים לאינסטגרם כדי שיחפרו להם, יטרידו אותם או יציפו אותם בשאלות. המסר צריך להיות קצר וקולע, פשוט ולא מתוחכם זה מה שאנשים מצפים מהאינסטגרם שלכם. הרבה פעמים הידיעה שאנחנו עושים משהו שמישהו אחר ייחשף אליו, גורמת לנו "להתאמץ" להיות יצירתיים, להכביד, להעמיס וזה בדיוק מה שלא צריך לעשות באינסטגרם מסביר מומחה לניהול אינסטגרם עסקי. מילת המפתח היא פשוט, ואם זה מעניין זה כבר עניין של טעם אישי.

האם העסק שלכם מתאים לאינסטגרם?

כל עסק שהמוצר או השירות שלו פונה לגילאי 15-30 בעצם מתאים לחשבון אינסטגרם עסקי. כדי שהוא יהיה מעניין, צריך להיות מאחוריו קונספט שיוביל את התמונות ואת המסרים שלכם. אתם יכולים למכור עם חוש הומור, ללמד אנשים איך עושים בלון ממסטיק, כשאתם בעצם רוצים למכור להם בלוני הליום ליום הולדת. מה שנבחן באינסטגרם תהיה היכולת היצירתית שלכם (או של סוכנות דיגיטלית שמייצגת אתכם) לייצר את התכנים הכי מגניבים עבור קהל היעד, כדי לבלוט ולהישאר בזיכרון.  מכיוון שמדובר בפלטפורמה פשוטה, לא צריך לסבך אותה, רק להוסיף לה תחכום וגם הוא צריך להיות פשוט. כמו שבלון ממסטיק מתחבר לבלונים, ככה תמונה של פו הדב מייצגת את הדבש הכי טוב בעולם, כי אם פו בוחר בו אז איזה לקוח ינסה להתחרות עם הטעם של הדוב הכי מתוק בעולם. אבל כיוון שלפו הדב יש זכויות יוצרים, אז אל תשתמשו בזה. זו רק הייתה דוגמה איך אפשר לצאת מהמוצר שלכם לרעיון מגניב שימצא חן בעיני קהל היעד' שלכם וייחרט בתודעה שלהם.

מה הסטורי שלכם?

סטורי כשמו כן הוא, הסיפור שאנחנו יוצרים באינסטגרם, שהוא בעצם חיקוי של פייסבוק לאפליקציית סנאפצ'ט. הסיפורים נוספו לאינסטגרם כדי שבעלי החשבונות, יוכלו לחשוף מה קורה להם בחיים האמתיים, בלי ניסיון להתייפף ולעגל פינות. הם יכולים להתבטא בווידיאו של עד 15 שניות או בתמונה, מוצגים לגובה כדי שיתאימו לדפדפן של הטלפון החכם ונמחקים אחרי 24 שעות. כדי לראות סיפורים של אנשים אחרים, אתם צריכים להיות העוקבים שלכם. מקישים על האייקון של הבית בחלקה התחתון של האפליקציה, ואז בחלק העליון מופיעה שורה של עיגולים שכל אחד מהם הוא סיפור של מישהו אחר. סדר הסיפורים הוא כרונולוגי לפי מועד ההעלאה שלהם, אבל הסיפור שלך יופיע ראשון ואם לא העלית סיפור, אז רק תמונת הפרופיל שלך תופיע. בלחיצה על סיפור נעקוב אחר הסיפורים של כולם. כל מקטע מייצג סיפור וככל שיש יותר, כך יש יותר סיפורים. כאמור הם מופיעים למשך 15 שניות או כתמונה ונעלמים.

מייל חדש לאינסטגרם

כדי להיות נוכח בפייסבוק, אנשים פותחים חשבון עסקי וחשבון פרטי. באינסטגרם יש חשבון שאפשר להעביר אותו מפרטי לעסקי. מומחה של סוכנות דיגיטל לנושא של אינסטגרם עסקי

ממליץ לפתוח מייל חדש לכל חשבון אינסטגרם עסקי, ולהפוך אותו גם לפרטי. אז אחרי שפתחתם חשבון איך בעצם מנהלים את הסטורי?

בתחתית האפליקציה יש אייקון של בית, כאשר לוחצים עליו מופיע למעלה אייקון של מצלמה וכאשר לוחצים עליה, אפשר להתחיל לספר את הסיפור. אפשרות נוספת היא לגרור את האצבע על המסך מימין לשמאל.

אם אתם לא בטוחים שאתם יודעים לנהל את האינסטגרם העסקי שלכם, מוטב שתתנו למומחים לשיווק של סוכנות דיגיטל לפתוח ולנהל את חשבון האינסטגרם שלכם.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!