ניהול עמוד פייסבוק- להוביל את הקמפיין שלך!

ניהול עמוד פייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מאז שפייסבוק הפכה למעצמת פרסום וכל עסק יכול לפתוח דף עסקי, צריך לדעת כיצד לנהל אותו כך שהוא גם יהיה אפקטיבי.דף עסקי כזה חייב ניהול עמוד פייסבוק בצורה נכונה, עם קמפיינים שלא משאירים את הגולש אדיש וגם הופכים אותו למעורב. הנה כמה סיבות טובות לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק:

  • חשיפה, זוהי מילת המפתח בפרסום תמיד.
  • התמקדות בקהלי יעד רלבנטיים.
  • העברת מידע ומסרים.
  • יצירת אינטראקציה עם גולשים.
  • פרסום מבצעים, הטבות, מועדון לקוחות ועוד.
  • העברת מידע על מוצרים או שירות חדש.

כתיבה לפייסבוק זה משהו אחר!

כאשר מדברים על ניהול מדיה חברתית וניהול פייסבוק חשוב להזכיר שכל כותב תוכן טוב יודע שכתיבה לפייסבוק שונה לגמרי מכתיבת תכנים אחרים. זוהי פלטפורמה מאוד בועטת וחדה, שדורשת תגובה מהירה וגם הפוסטים צריכים להיות בועטים, קצרים, משעשעים, חכמים ומתחכמים. כל מי שמנסה להכניס מאמרים של עמוד לפייסבוק חוטא לקמפיין שלו, כי ניהול עמוד פייסבוק יותר משהוא דורש מילים, הוא דורש רעיון ותמונה. כמה שיותר מינימלי וחזק, ככה זה נשאר בתודעה. כמה שיותר מגניב ומקורי ומאוד חשוב להיות מחוברים גם לאקטואליה. הגלישה בפייסבוק דומה לפתיחה של דלתות, אתה עובר מדלת לדלת, מציץ, וסוגר, מציץ וסוגר. על הדרך אתה מפזר לייקים, אבל בגלל שהגולש הממוצע רוצה לפתוח כמה שיותר דלתות, אין לו את הזמן וגם לא את הסבלנות להתחיל להתעמק בכל מה שמתרחש מאחורי כל דלת, הוא מציץ, נפגע, עושה וי ועובר לדלת הבאה. ככה זה גם עם פוסטים.

מנגנון הפרסום של פייסבוק

מנגנון הפרסום של פייסבוק מאוד מפותח. הוא עוזר למפרסמים לנהל תזמון של פרסום פוסטים וגם באמצעות הכלי הזה: Facebook Pages Manager App מכל נייד. כאשר מדובר בפוסטים שגויים ניתן גם לערוך אותם. חשוב מאוד גם ליצור חומרים שמכוונים לקהל יעד מסוים. אם פתאום התחלתם לקבל לייקים מאנשים שלעולם לא יצטרכו את המוצר שלכם, סימן שאתם מפרסמים את החומרים הלא נכונים. כדי לבצע ניהול עמוד פייסבוק בצורה נכונה, צריך לטרגט את הפוסטים ואת הקהלים. לא כל דבר שווה פרסום, ואם יוצאים בקמפיין צריך להחליט מה הקונספט שלו. קמפיין זה לא אוסף של פוסטים, זה רעיון אחד מוביל שיש לו מטרה ברורה. בנוסף, יש אפשרות לבדוק מתי אוהדי הדף גולשים ברשת, ולהתאים את הקמפיין לשעות הללו וגם לבחון איזה פוסטים או פרסומים הם אהבו יותר.

תמונה שווה אלף לייקים

ידוע הוא שפוסטים עם תמונות מקבלים יותר לייקים מאחרים. יש הרבה מאוד אנשים שנכנסים לפייסבוק, לא רק כדי לבחור רופא שיניים, אלא גם כדי ליהנות. סוכנות דיגיטל אשר מעסיקה מומחי סושיאל יודעת שהדגש בפרסומים צריך להיות על חדשנות קלילה. גולשי הפייסבוק עושים כמה פעולות יחד. הם מדברים עם החברים שלהם, מכניסים פוסטים בעצמם, מגיבים לפוסטים של אחרים ולכן, חשוב מאוד בתוך ניהול עמוד פייסבוק, לייצר טקסטים שגורמים להם להיות מעורבים. זה יכול להיות שאלות טריוויה המזכות בפרס, זה יכול להיות בקשה להשתתף במשהו. ההרגשה שצריך לקבל כל גולש בפייסבוק היא שדף עסקי לא נדחף לא לחיים הפרטיים כמו שמרגישים גולשי הפייסבוק, ולכן גם הפרסום צריך להיות מאוד מעניין כדי לא לעורר אנטגוניזם. צריך להיות מקורי ומשעשע ואגב כך לגרום לגולשים לעשות לכם לייקים. שהם לא ירגישו הבדל כאשר הם גולשים בקבוצה אליה הם שייכים לבין גלישה לעמוד עסקי. התוכן צריך להיות ראוי וסחבקי, כזה שלא מנסה למכור לך משהו, אבל מוכר ועוד איך.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!