פרסום ממומן בפייסבוק- תהיו חברתיים!

פרסום ממומן בפייסבוק

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מאז שפייסבוק הפכה למעצמת פרסום, היא מציעה עוד ועוד כלים לטובת המפרסמים, שעושים בקליק את מה שבעולם הפרסום ניסו לעשות עשרות שנים בפרזנטציות וסיעורי מוחות, ולא האמינו שיום יבוא, ואת כל קבוצות המיקוד והסקרים יחליפו כלים טכנולוגיים. פרסום ממומן בפייסבוק, עושה שימוש בכלים מאוד חשובים שמצליחים לקלוע לקהלי היעד ולנהל את הקמפיין באופן נכון. להגיע לקבוצות של גולשים מתעניינים, ולדרוש את מעורבותם בקמפיין בצורה של לייק, תגובה או שיתוף. כל סוכנות דיגיטל שמכבדת את לקוחותיה עושה שימוש נרחב בפונקציות הללו לטובת קמפיינים ללקוחות שלה.

אחד הכלים החשובים הוא Boost Post שמהווה כלי בסיסי עבור כל דף עסק או בעל פרופיל. מדובר בכפתור שמופיע בתחתית של כל פוסט, ומזמין את מנהלי הדפים בפייסבוק, להגדיל את תפוצת הפוסטים, הקישורים, אירוע, וידיאו ועוד. הפוסטים הללו מתפרסמים בניוזפיד של משתמשי הדסקטופ והמובייל ומיועדים להגדלת החשיפה של הצעות, אירועים ועדכונים. עפ"י פייסבוק רמת המעורבות של הגולשים בפוסטים של פרסום ממומן בפייסבוק, כמו שיתופים, תגובות ולייקים, היא הרבה יותר גבוהה מאשר בכניסה לפרסומות המופיעות בצד ימין של הדף בצמוד לעדכונים.

איך משתמשים במנהל המודעות לקידום פרסום בפייסבוק?

מנהל המודעות בפייסבוק- Power Editor אפשר למשל ליצור מודעת פרסום עבור מטרה ספציפית כמו  בקשת לייקים לדף, הקלקות להמרות לאתר, מעורבות בדף ועוד. אפשר למקד את המודעות לקהלי היעד לפי גיל, מין, מיקום, תחומי עניין, היסטוריית רכישות ברשת ועוד. מומלץ ליצור כמה מודעות ולבחון את האפקטיביות של כל אחת מהן. כלי נוסף וחשוב הוא Custom Audiences שנותן למפרסמים אפשרות להעלות רשימת לקוחות עם פרטי הקשר שלהם, ולכוון מודעות מותאמות ישירות אליהם.

רימרקטינג-כלי עצום לקלוע לקהלי היעד

רימרקטינג- שיווק מחדש, הוא אחד הכלים הכי חזקים ואפקטיביים למיקוד ופנייה של קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. הפילוח נעשה באמצעות היסטוריית ביקורים של גולשים באתרים, היסטוריית רכישות, גיל, תחומי עניין ועוד וכל מודעת פרסום ממומן בפייסבוק, יכולה להתפרסם בדיוק בזמן שהגולשים הרלוונטיים גולשים, או לפנות אליהם בשפת מותג שמתאימה להם. ריטרגטינג- חזרה ללקוחות, עובדת על אותו עיקרון של רימרקטינג, פנייה ללקוח שאפילו רק גלש לאתר אינטרנט כלשהו ואף אם לא ביצע רכישה. המפרסמים יציעו לו הנחה או הטבה מותאמת אישית שתוביל אותו לבצע עסקה. כדי להשתמש בפונקציה הזו, יש לשתול קוד פיקסל של פייסבוק באתר האינטרנט של העסק, והוא זה שישלח לפייסבוק מידע על כל מי שביקר באתר. גאוני. באמצעות הקוד הזה אפשר ליצור קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, ולפנות לכל קבוצה בנפרד. למפות את קהלי היעד ולהציע להם מבצע אטרקטיבי וגם לנוטשים את האתר לפני רכישה.

פרסום ממומן בפייסבוק – כי זה חכם!

פרסום בפייסבוק עבר ועדיין עובר בשנים האחרונות שינויים רבים. מאז שהרשת החליטה לאפשר גם פתיחה של פרופילים עסקיים, היא הפכה לזירת פרסום מורכבת וחכמה, שמציעה מגוון של כלים לביצוע חשיפה בצורה האופטימלית. המומחים של סוכנות דיגיטל גאו מדיה מסבירים שקידום ממומן כזה, נחשב היום כחלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק של כל מותג ועסק בפייסבוק. בכל מקרה קידום ויראלי בפייסבוק יכול להתרחש היום גם בפרסום ממומן בפייסבוק וגם בפרסום אורגני. ככל שיש מעורבות בדף בפייסבוק ועדכונים שוטפים, כך מספר הלייקים, התגובות והשיתופים עושים את שלהם ומגיעים לקהל יותר גדול של האוהדים וחברים שלהם. מותג שיש לו נוכחות רצופה וחיובית, עשוי להגדיל את חשיפת המותג בלי כל השקעה נוספת.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!