קידום אתרים טיפים

קידום אתרים

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

קידום אתרים הנו תחום משתנה ודינמי מאוד. יש הרבה מאוד טכניקות וטיפים לקידום אתרים, שכדאי לדעת אותם. חלקן מתבררים כרלבנטיים באופן זמני וחלקן יעילים לאורך זמן. יש כמה דרכים שכל איש קידום אתרים מכיר אשר נותנות תוצאות גם בטווח הקצר. כל מקדם בוחר את השיטות שלו לקדם אתרים ולקדם את אתר הלקוח בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל הצלחת הקידום תלויה גם באופי ובמבנה האתר. ידוע למשל שאתרי וורדפרס קלים יותר לקידום מאשר אתרים על פלטפורמות אחרות ויש עוד כמה תובנות מוחלטות בעניין הזה. 

מה עם התוכן? קידום אתרים

אין שום דבר מוחלט בסוגיה אם התוכן הכי חשוב או הקישורים. לכל מקדם יש את הדעה שלו. יש מקדמים שצמודים להנחיות של גוגל , ויש שמאמינים ביצירתיות שלהם שהם בעצם בניית רשת הקישורים. 

קישור הוא פעולה שעושים לא בגלל שגוגל אמר, אלא בגלל שמקדם שעושה קידום אתרים אורגני חושב שזו דרך נכונה לקדם את האתר ולא רק התוכן והאופטימיזציה. הפרמטרים של גוגל עודכנו בעשור האחרון והמקדמים נוכחו כי התוכן הוא הדבר הכי בולט ונוכח כמעט בכל העדכונים. המטרה מצדו של גוגל היא להציג את התוצאות הכי רלבנטיות עבור הגולשים.

הייתה אפילו הצהרה שאתר שמעדכן תוכן כל העת, ייהנה מתוצאות גבוהות בחיפושים. גם חווית המשתמש עליה מדברים כל הזמן למינוף אתר, כוללת תוכן. אם גולשים נוטשים אתר בגלל תוכן ירוד, היעדר תוכן, או היעדר תוכן רלבנטי, שגיאות כתיב, תחביר ועוד, זה מוריד להם נקודות בעיניים של גוגל וזה יבוא לידי ביטוי בירידה בתוצאות החיפוש. פגיעה בחוויית המשתמש היא לא משהו שגוגל ירצה לפרגן לו ולכן איכות התוכן חשובה ורלבנטית. 

קישורים זו המלצה על האתר שלכם

בנושא של קישורים במסגרת קידום אתרים, גוגל רואה בהם סוג של המלצה על האתר. המלצות חשובות לחשיפה רחבה.  בניית קישורים חיצוניים, עשוי לסייע לתהליך מקצועי של קידום. הפצת הקישורים היא למעשה תהליך של קידום אתרים אורגני הסוחף אחריו פסקה שיווקית, קרדיט, תגובות וקרדיט שיוצרים את הקישור לאתר שלכם. כל אלה מסייעים לגולשים לקבל אינפורמציה ומידע נוסף באתר שלכם. קידום אתרים אורגני הוא תהליך שיכול להימשך גם שנה, אבל הוא אפקטיבי מאוד לזמן ארוך. 

צורת הקישור הפופולרית במסגרת קידום אורגני , היא כאשר עולה מאמר וממנו יוצא קישור לעמוד מסוים באתר. דירוג העמוד לא מתבסס רק על קישורים, והוא חייב גם לעבור תהליך של אופטימיזציה למנוע חיפוש. 

קישורים מבוססי תוכן

פרופיל קישורי טקסט הוא מצוין אבל בתנאי שהוא ייראה טבעי. כמות הקישורים צריכה להיות במידה הנכונה לנפח וחשיבות האתר המקודם. שמירה על קצב סביר בהתאם לפעילות העסקית ואופי האתר, עשויים להועיל יותר מאשר כמות מוגזמת. זו דווקא עלולה לגרום לפרופיל שלילי ולא אמין. 

יש מקדמים הנוהגים להוציא 2 קישורים ויש רק אחד. שלושה קישורים כבר עלולים לגרום לתהליך להיראות לא טבעי, זה כמו להמליץ על מישהו 3 פעמים כאילו רק הוא קיים בעולם ובשום תחום עסקי זה לא ככה.

טבעי לקבל קישור באתר אחר למשל במקרה שאתה ספק של שירות אחסון, קידום אתרים ועוד, אלה הם קישורים חזקים וגם אמינים. 

קישורים מרשתות חברתיות ומפורומים

טיפ חשוב קשור לקישורים שנשאלות מפורומים. צריך שתהיה זיקה מקצועית ישירה וטבעית, כדי לשפר את הסמכות של האתר. גוגל הצהירה לא אחת כי יצירת טראפיק ממקורות שונים של תוכן, תורמים לדירוג האתר. באמת נראים שיפורים בדירוג האתר ע"י הפצת תוכן ברשתות החברתיות.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!