קידום ממומן בגוגל- הסוד לחשיפה אדירה!

קידום ממומן בגוגל

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

קידום ממומן בגוגל זוהי דרך חשובה מאוד לעשות קמפיין לחברה שלך. בין אם אתה משווק מוצר, או שירות, אתה צריך פרסום ולכן רבים בוחרים בשיטת הפרסום הזו. אם עושים אותה נכון מכניסים גם לידים שהופכים ללקוחות. שווה כל פרוטה. בדרך כלל הקמפיין נעשה ע"י מודעות או באנרים וגם דפי נחיתה, ובקמפיין אחד יכולים להיות כמה דפי נחיתה. כל דף יכול להתייחס למוצר או לשירות אחר, להציע מבצע, מוצר חדש ועוד. דף הנחיתה חייב להיות כתוב בצורה שיווקית ומזמינה, רק כך אנשים ירצו להשאיר פרטים בתקווה שהם יומרו ללקוחות. (זה יהיה רק אחרי שיחת טלפון עם נציגי האתר. קידום ממומן בגוגל יכול להיות מתומחר מראש בתקציב מסוים וכן ניתן לבחון את הביצועים שלו, לשנות את הקמפיין מתי שנדרש או להפסיקו כאשר רוצים. אין שום מחויבות וזו איננה חתונה קתולית, אבל זו יכולה להיות חתונה נהדרת אם פונים לסוכנות דיגיטל מקצועית שתעשה לכם פרסום וקידום ממומן בגוגל.

קריאטיביות וחוכמה בקמפיין פרסום

העולם הדיגיטלי משתנה בקצב דינמי מאוד. זוהי אחת הסיבות שכל סוכנות דיגיטל צריכה לחשוב מחוץ לקופסה, גם בקשר לקונספט המודעות והבאנרים ללקוחות שלה, ולסמן מטרות. גוגל אדוורדס היא מערכת פרסום האינטרנט הכי אפקטיבית שיש היום עבור אתרי עסקים מכיוון שהיא מאפשרת להם להגיע ללקוחות פוטנציאליים, באמצעות קמפיין קידום ממומן בגוגל. היא מעניקה למפרסמים כלים משוכללים למעקב אחר ביצועים של קמפיין, וכן יכולת לעקוב אחר הביצועים ולנתח אותם ממגוון זוויות, כדי לקבל החלטות טובות יותר לשיפור התוצאות. יציאה עם קמפיין קידום ממומן בגוגל מחייבת קבלת שירותי סוכנות דיגיטל שתדע לאפיין את הקמפיין, את מטרותיו, קהלי היעד אליהם הוא מבקש לפנות, ניסוח של מודעות ובאנרים ועוד. יש לציין כי רק מומחה לקמפיין קידום ממומן בגוגל, אכן יכול לנצל את הפוטנציאל הרב ואת הכלים השונים שמעמידה גוגל אדוורדס לרשות המפרסמים ולעשות בהם שימוש אופטימלי.

איזה שאלות צריכים לשאול לפני קמפיין קידום ממומן בגוגל?

  • האם לקמפיין שלכם יש תוצאות טובות?
  • האם הייתם רוצים לשפר את הביצועים שלו?
  • האם אתם חושבים שהמתחרים שלכם משיגים יותר?
  • מהן המטרות שהייתם רוצים לקמפיין שלכם?
  • מי מנהל לכם את הקמפיין?

גוגל אומנם מעניקה כלים למפרסמים, אבל צריך להיות מספיק מיומנים ומקצועיים כדי לנצל את הכלים הזמינים לקמפיין קידום ממומן בגוגל באופן מוצלח. אנו ממליצים לכם לא לנסות את זה לבד בבית, כלומר, תנו לאנשי המקצוע שמבינים מה גוגל עושה ורוצה לעשות לכם קמפיין קידום ממומן בגוגל.

לא ללכת לאיבוד עם הנתונים?

קמפיין קידום ממומן בגוגל מלווה בהרבה מאוד דוחות המותאמים לקמפיין, ניתוח ביצועים, ותרשימים גרפיים שהם חלק מכל קמפיין קידום ממומן בגוגל. קל לייצר אותם אבל יותר חשוב לנתח אותם נכון. זה בערך כמו לנתח דוחות של אגרות חוב מהבורסה, צריך להבין בזה וגם בפרסום צריך להבין. בנייה של דוחות נתונים מותאמים בגוגל אדוורדס ותרשימים גרפיים, יספקו למפרסמים תובנות ומסקנות לגבי הדרך הכי טובה בשביל קמפיין קידום ממומן בגוגל. בניתוח מעמיק ניתן יהיה להרים מערך פרסום מעולה, עם החזר השקעה. יש קווים מנחים לבניית דוחות עם יעדי פרסום בגוגל, וניתן לייצר בקלות גם דוחות של גוגל אדוורדס.

מדדים חיוניים להצלחת קמפיין קידום ממומן בגוגל

גוגל אדוורדס, כלי ביצוע הפרסום של גוגל, אוספת ומדווחת כמות נכבדה של נתונים. אלה יכולים להיות כמות החשיפות בחשבון, שיעורי ההמרה הספציפיים לכל מודעה ועוד. כל הנתונים הללו עוזרים למפרסמים לקבל החלטות לשיפור קמפיין וביצועים בגוגל. אגב כל קמפיין קידום ממומן בגוגל מצריך שיהיו לו כמה מדדי ליבה קריטיים מותאמים למפרסם. פרסום לחנות זה דבר אחר, והקלקה על דף נחיתה זה משהו אחר. הקמפיין קידום ממומן בגוגל צריך להיות מותאם לצרכים ולמטרות של בעלי העסק או החברה היוצאים בקמפיין זה.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!