קידום ממומן בגוגל לחשיפת העסק שלך

קידום ממומן בגוגל

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

קידום ממומן בגוגל מהווה את אחת משיטות הקידום היעילות ביותר לצרכי קידום אתרים, עסקים ושירותים שונים במנוע החיפוש של גוגל. קידום בשיטה זו מיושם באמצעות מערכות הפרסום המובנית של גוגל הידועה בשם ADWORDS והוא מאפשר לכל אילו העושים בו שימוש ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים כגון: פרסום ממוקד הפונה לקהלי יעד רלוונטיים, פרסום הזוכה לחשיפה רק כאשר קהל היעד אותו הגדרתם מראש מבצע פעולת חיפוש הרלוונטית לתחום עיסוקכם, פרסום המאפשר לכם להשיג שליטה מלאה בכל הנוגע לתקציב הפרסום ויתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי באמצעות שימוש נכון בכלי העזר השונים העומדים לרשותכם במערכת הפרסום המובנית של גוגל.

קידום ממומן בגוגל – למי הוא יכול להתאים?

קידום ממומן בגוגל הידוע גם בשם הנפוץ כ-פרסום בגוגל, מיועד לכל סוגי העסקים, האתרים ונותני השירות המעוניינים לקדם את עסקיהם ברשת האינטרנט בכלל ובמנוע החיפוש של גוגל בפרט. שיטת הקידום הממומן בגוגל מאפשרת לכם להיחשף לקהלי יעד רלוונטיים אותם ניתן להגדיר מראש על פי השימוש שלהם במילות/ביטוי המפתח לצרכי חיפוש בגוגל, כאשר התשלום על הפרסום מתאפשר גם במסגרת כמות הקלקלות (PPC) במסגרתו אתם משלמים רק כאשר הגולש הקליק בפועל על מודעת הפרסום שלכם או על פי מודל חשיפות במסגרתו אתם משלמים עבור מספר כזה או אחר של חשיפות.

ברוב המקרים, קידום ממומן בגוגל מיושם במקביל לפעולות קידום אורגני (SEO) בגוגל, וזאת לצרכי קידום אתרים, אך בהחלט ניתן לעשות שימוש בשיטת הקידום הממומן לצרכי קידום דפי נחיתה שנועדו להשיג מטרות שונות במהלך קידום אתרים.

חשוב לדעת: קידום ממומן בגוגל מיועד להשגת מטרות פרסומיות – שיווקיות שונות, החל הגדלת הטראפיק לאתר הבית, דרך השגת לידים של גולשים המתעניינים בשירות/מוצר המקודם ועד לחשיפת אירועים/מבצעים שונים המתקיימים על ידי המפרסם.

פעולות הכרחיות לפני פרסום בגוגל בשיטת הקידום הממומן

על מנת להשיג את המטרה הרצויה והנחוצה לכם באמצעות הקידום הממומן בגוגל, קיימת חשיבות רבה להשלמתן של מספר פעולות הכרחיות לפני הפרסום, וביניהן: הגדרה מדויקת של מטרת הפרסום, פילוח קהלי היעד הרלוונטיים לגביכם, מחקר מקיף בכל הנוגע למילות וביטוי המפתח הנחוצים לכם (באיזה מילים וביטויים עושים שימוש קהלי היעד הרלוונטיים לכם כאשר הם מחפשים מוצרים/שירותים אותם אתם משווקים בגוגל), אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר אליו אתם רוצים להפנות את קהל הגולשים המקליק על גבי מודעת הפרסום, בניית דף נחיתה במידה ואתם מעוניינים להפנות את הגולשים לדף נחיתה נפרד מהאתר.

בנוסף, קיימת חשיבות רבה לתכנון תקציב הפרסום וזאת בהתאם לתעריף אותו תדרשו לשלם עבור כל הקלקה על גבי מודעת הפרסום אותה אתם מעלים. חשוב לציין שקיימים תחומי עיסוק בהם התחרות בין המפרסמים היא גבוהה ולכן כל הקלקה יכולה להגיע לעשרות שקלים.

קידום ממומן בגוגל באמצעות A/B TEST

קידום ממומן בגוגל מיושם באמצעות ניסוח של מודעות טקסטואליות המופיעות תחת ההגדרה: מודעה בכל פעם שמודעת הפרסום שלכם מופיעה תחת מילת/ביטוי המפתח הרלוונטי אותו הגדרתם מראש בשלב תכנון הקמפיין באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל. כמו כן, קיימת אפשרות לקידום ממומן בגוגל באמצעות מודעות ויזואליות (תמונה+תוכן טקסטואלי קצר) ברשת החיפוש של גוגל. בשני המקרים, מומלץ לבצע קידום ממומן בגוגל באמצעות ה-A/B TEST שהיא למעשה שיטת פרסום בה אתם בונים מלכתחילה סדרת מודעות טקסטואליות או מודעות ויזואליות המיועדות לצרכי פרסום בגוגל. ברוב המקרים, מומלץ שכל סדרת מודעות תגיע גם ניסוחים שונים של המסר השיווקי המרכזי אותו אתם רוצים להעביר לקהל היעד הרלוונטי לגביכם. באופן זה, תוכלו "להריץ" מודעה מסוימת למספר ימים ולאחר מכן להריץ  את המודעה המציגה את אותו המסר (או מסר אחר) באופן שונה, ולבחון את תוצאות הפרסום של כל אחת מהמודעות. באופן זה, תוכלו לדעת יותר מה מניע את קהל הלקוחות שלכם להקליק על גבי מודעות הפרסום ובכך לשפר באופן מתמיד את תוצאות הקמפיין לאורך זמן.

דרך נוספת לייעול הפרסום הממומן בגוגל היא באמצעות למידה מתמדת של כלי העזר השונים העומדים לרשותכם במערכת הפרסום המובנית של גוגל. דרך נוספות ומומלצת יותר היא לשכור את שירותיו של מומחה קידום ממומן בגוגל לצורך ניהול הקמפיין שלכם משלב התכנון המקדים.

קראו גם על : קידום אתר וורדפרס בגוגל

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!