שיווק מועדון לקוחות!

שיווק מועדון לקוחות

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

אנחנו חיים היום בעידן של תחרות, ואחת הדרכים לתקשר נכון עם הלקוחות שלנו ולשמר אותם היא הקמת וגם שיווק מועדון לקוחות, אשר יש לו יתרונות רבים ולא רק בעידן הזה. 

בעידן של תחרות עסקית ניהול מועדון כזה בצורה יעילה ומוצלחת נדרש ואם אין לכם את היכולת לעשות זאת, תוכלו לפנות לחברות אשר מנהלות מועדוני לקוחות וגם משתמשות בכלים ומערכות טכנולוגיות שמנהלות את המועדון און ליין.

האמצעים להקמת המועדון והניהול שלו בעידן הזה הם דיגיטליים והם פועלים על מנת ליצור אינטראקציה עם קהלי היעד והלקוחות של המותג, ולהעניק להם תחושה שהם מיוחדים במינם משום שהם שייכים למועדון, שעל הדרך גם מעניק רק להם מבצעים והטבות שווים במיוחד. 

מה הופך מועדון לקוחות למוצלח?

שיווק מועדון לקוחות צריך לקלוע לצרכים של החברים בו. כל חברה צריכה ללמוד את הלקוח ולדעת למה הוא מצפה ממנה, אומר מנהל של אחת החברות הגדולות המנהלות מועדוני לקוחות של רוב המותגים בארץ. הנאמנות נוצרת ע"י אינטראקציה רצופה בין המועדון ולבין החברים בו וזאת נעשה היום ע"י משלוח מסרונים על בסיס שוטף, עדכון על קבלת קולקציות חדשות, מכירות סוף עונה, מבצעים רק לחברי המועדון, אגירת נקודות ועוד.

כדי לגבש את חברי המועדון אפשר לשלוח אליהם ניוזלטר חודשי ובו עדכונים שוטפים על המותג ועל חידושים בתחום, אם זה אנשים שאוהבים דיג, ספורט אקסטרים או כל תוכן אחר אשר יוצר את המכנה המשותף שלהם ואת הסיבה שהם נמצאים באותו מועדון לקוחות. 

הצרכנים מבולבלים עשו להם סדר!

פעם כאשר לא היה שופע מותגים כמו היום, לא היה צורך בבידול כל כך ברור. היו כמה חברות מובילות במשק והיו חברות קטנות ואדם שהיה נכנס למרכול לא התבלבל מול מדפי הצריכה כמו שכולם מתבלבלים היום כי כבר אפשר לטבוע מרוב מוצרים וכולם דומים.

אפשר לומר כי שיווק מועדון לקוחות ללקוחות שלכם, אמור לגרום להם להיות נאמנים למותג שלכם ולא להחליף אותו. יש צורך לנטוע בהם תחושת מחויבות בעצם זה שאתם נותנים להם את ההזדמנות להיות "חברי מועדון הלקוחות שלכם". 

אתם תהיו חייבים למצוא מה היתרונות שתעניקו ללקוחות שלכם במועדון הלקוחות שלכם ולא מדובר רק בהעברת מסרים, אלא בהטבות כדאיות כלכלית של ממש. 

מועדון לקוחות מחזק את המותג שלכם

מעבר לכל היתרונות של מועדון לקוחות יש דבר אחד ברור- מועדון לקוחות מחזק את המותג שלכם בעצם זה שאתם מקימים מועדון. הוא יוצר בידול ביניכם ובין חברות אחרות שמשווקות מוצר דומה כמו שלכם ואין להם מועדון לקוחות. זה עוזר לתדמית וזה מחזק אותה וזה הופך אתכם למותג.

חיזוק יכול להיות במסגרת של פעולות יזומות באמצעות שיווק מועדון לקוחות, הדורש מהחברים בו להיות מעורבים או לבוא ולהשתתף באירועים מיוחדים שהמותג יוצר רק עבורם.

היבט נוסף שצריך לתת עליו את הדעת, הוא ליצור קהילה ממועדון הלקוחות שלכם, להעניק להם תחושה של משפחה ובית שזה מה שכל כך חסר היום בעידן הצרכנות השופע של היום.  

כלי ניהול מועדון לקוחות  

כלי ניהול מועדון לקוחות הם טכנולוגיים היום והם יכולים לטרגט קהלי יעד עבורכם ולפנות אליהם אם אתם רוצים להגדיל את חברי המועדון.

אתם יכולים לצאת גם בקמפיין מימון בגוגל לצורך הקמת מועדון הלקוחות, עם מודעות מנוסחות כהלכה על שיווק מועדון לקוחות למותג שלכם. המקליקים על המודעות יצטרכו להשאיר לכם פרטים והם יכולים להיות לקוחות של המותג או מתעניינים חדשים.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!