בניית אתר וורדפרס – הצלחה לעסק!

בניית אתר וורדפרס

אחרי שכל חברות בניית האתרים הבינו שאתרים חייבים להיות בנויים על וורדפרס, הגיע הזמן לעצור ולהסביר מה מותר לעשות ומה לא, גם כאשר האתר הוא וורדפרס. 

ראשית זה לא מספיק שעשיתם בניית אתר וורדפרס. אומנם הוא ידידותי לגוגל ונקווה שגם גוגל ידידותי אליו, הוא אכן יותר גמיש בקידום שלו בגוגל אבל עדיין צריך לעשות עוד כמה דברים כדי להיות בטופ.

אפשר לטעות. זה לא אומר שאם יש אתר וורדפרס הוא יגיע למקום הראשון. גם הזנת התכנים צריכה להיות נכונה, וגם מי שבוחר את התבניות של האתר צריך להבין דבר או שניים שיעזור לאתר להיות חזק וראוי לקידום. צריך לדעת איך נבנו התבניות הללו. האם הם נבנו ע”י איש SEO או ע”י מעצב שלא מבין ב-SEO ואז זו יכולה להיות תבנית מדהימה של אתר- אבל קידום קשה כנצח. אתר שלא בנוי לקידום ולא משנה אם זה וורדפרס.

אז אם התקנתם וורדפרס, זה באמת אומר שהתשתית של האתר היא טובה. היא באמת יכולה ומסוגלת להיות ידידותית אבל אתם צריכים לדעת קצת יותר כדי להיות בטוחים שהאתר יתפקד באופן ידידותי.

התוכן בוורדפרס- ברור, מובן והיררכי

אחד הדברים הכי חשובים באתר וורדפרס, זה מבנה התכנים. צריך לדעת מתי לכתוב עמוד, מתי זו קטגוריה, מתי לפתוח תג ואיך הכול עובד ביחד. אם זה לא נעשה בצורה נכונה, גוגל לא יבין את האתר, זה שהוא תוצר של בניית אתר וורדפרס כאמור לא מספיק. 

אם המבנה של התכנים באתר לא ברור, זה יקשה על גוגל לאנדקס את הדפים של האתר, שזה בערך אחד הדברים הכי חשובים היום לכל אתר.

על פלטפורמה של וורדפרס, חשוב לכוון את גוגל ולא לתת לו גישה חופשית. בפלטפורמה של אתר כזה חייבים לנווט את גוגל למה שרוצים. שני עמודי התוכן של ארכיטקטורת התוכן הם עמודים או פוסטים.

לצורך קידום נעשה שימוש בפלאגין מסוג מסוים. כל מקדם יכול להתקין אותו באתר שלכם.  וורדפרס היא מערכת דינמית של ניהול תוכן והיום כ-30% מהאתרים בעולם הם על וורדפרס.

בניית אתר וורדפרס – תדמיתי

אתר תדמיתי הוא אתר שהמטרה הראשית שלו היא לעשות תדמית לעסק, חברה, בעל מקצוע ועוד. באתר כזה יהיה מידע על פרופיל העסק, היתרונות הייחודים שלו. הבידול שלו מול המתחרים ומה הוא מציע שהאחרים לא מציעים וזה בדיוק מה שכל סוכנות דיגיטל מקצועית מציעה כאשר היא בונה אתרי וורדפרס.

המידע הזה ייכתב בצורה שיווקית לאחר בניית אתר וורדפרס בעמודים אודות ודף הבית. הם אלה שאמורים לקלוט את הגולשים ואם הם כתובים כמו שצריך, הגולשים ימשיכו לשהות באתר עד שהם ימצאו את מה שהם רוצים או ישאירו פרטים.

אבל אף אחד לא בונה אתר רק כדי לבסס לעצמו תדמית. המטרה הכללית היא כמובן לשווק אבל יש מקצועות שהאתר שלהם יהיה יותר תדמיתי, כי לא מכובד או אסור לשווק אותם כמו משחת שיניים כמו למשל אתרים של רואי חשבון או עורכי דין. 

בעלי מקצועות אלה לא יכולים להעיד על עצמם, אבל אם יש להם אתר תדמיתי המלצות וחוות דעת עליהם ירכיבו את התדמית הרצויה שלהם.

תבנית האתר חייבת להתאים לאופי של הפעילות העסקית של החברה או העסק הן במבנה, הן בגרפיקה והן בעיצוב. יש חשיבות רבה לתוכן, לכתיבה שלו ולהנעה לפעולה.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן