דף פייסבוק- טרגוט נכון מעל הכול

דף פייסבוק עסקי

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

כל דף פייסבוק עסקי צריך לעשות טירגוט, אומר מומחה לשיווק של סוכנות דיגיטל מובילה ברשת. פייסבוק אוספת על כל דף כל כך הרבה מידע, שחשוב מאוד לנצל אותו לטובת גיוס לקוחות חדשים, שיווק, חשיפה ועוד. המידע שפייסבוק אוספת, הוא מעבר למידע המסופק לה בהרשמה ולכן מפרסמים יכולים לנצל את הפלטפורמה הנגישה הזו לאיתור קהלי יעד בצורה הכי מדויקת וממוקדת שאפשר. בעלי דף עסקי בפייסבוק שמבקשים להריץ קמפיין ממומן, מסתפקים לעיתים במידע על מגדר, גיל ומיקום של גולשים ואולי מתייחסים גם לתחומי העניין שפורסמו ע”י בעלי הפרופילים, אבל אם מנצלים את כל הבמה של פייסבוק לאיתור מידע על קהלי יעד, מדובר באוצר אמתי למפרסמים. לפני שמתחילים את הקמפיין, מומלץ לעשות מחקר קטן שיעלה מידע נוסף על קהלי היעד שלכם, ואיפה הם מסתתרים בפייסבוק, קוראים לזה טירגוט וזה יעזור לכם להגיע אליהם עם הפרסום שלכם.

מה זה בכלל טירגוט?

מעולם לא היה מצב בעולם העסקים במציאות, בו ניתן היה להגיע לקהלי היעד בצורה כל כך ממוקדת ולפעול בהתאם. הכלים הטכנולוגיים לטירגוט שפייסבוק מציע, הופך כל דף פייסבוק עסקי וכל פרופיל משתמש, לאוצר בלי נתפס של מידע על מי שאולי יכול ואף רוצה להיות קהל היעד שלכם. היום כל סוכנות דיגיטלית טובה יכולה לעשות מיקוד בטוח מול מי שגילה, מגלה או יגלה עניין בדף העסקי שלכם, והם כבר משאירים עקבות בפייסבוק ולכן קל להבין מיהם, היכן הם גולשים ומה מעניין אותם.

כל מה שצריך לעשות זה לפנות לכל סוכנות דיגיטל מומחית לשיווק ברשת, שתעשה לכם טירגוט מקצועי של קהלי יעד, מה שיוביל להצלחה של כל אקט פרסומי מתוכנן עם קהל שאתם יודעים בדיוק מתי הוא מחכה ולמה.

חיפוש מילות מפתח בפייסבוק

המידע יקר הערך שקיים בכל דף פייסבוק עסקי ופרטי יכול לשמש אתכם לטירגוט קהלי היעד שלכם. אתם יכולים למצוא אותו באמצעות מילות מפתח או שמות מותג, או פוסטים ציבוריים בקבוצות בהן אתם חברים. אם תחפשו למשל “מקצועני פרסום בפייסבוק” תגלשו לתחומי העסקים והעניין שחברים עשו להם לייק בלחיצה על SEE ALL. תוכלו לנסות עשות הצלבות ולאתר תחומי עניין בכמה דפים, אבל לא תמיד פייסבוק תספק לכם את המידע הזה. בכל מקרה כדאי לנסות. תוכלו לבנות את קהל היעד שלכם על סמך המידע שעולה מדפי הקבוצות. מי עושה לייק למה? איך הם מגיבים? מה גורם להם לאינטראקציה ועוד. כך תוכלו לבנות פרסונה בהתאם לנתונים יותר רחבים ממה שסיפקו הגולשים על עצמם. כאשר מבצעים ניהול מדיה חברתית בצורה טובה ומקצועית בודקים את ה-Insights בדף העסקי, מקבלים מושג על הגולשים שעשו Engagement על מידע ,גולשים שעשו לייק לדף. חלוקה של גברים ונשים, הגילאים שלהם, שפת הממשק וגם איפה הם גרים.

בודקים גם את המתחרים!

כאשר אתם מבצעים טירגוט, מומלץ שתעשו גם בדיקה של המתחרים ותעברו על הדפים העסקיים שלהם, אומר מומחה של סוכנות דיגיטל בתחום השיווק בפייסבוק. כל דף עסקי בפייסבוק יכול לספר לכם מידע על מחקר מתחרים. תוכלו לראות מי קהלי היעד שלהם, האם הפרסונה של הפעילים שלהם דומה למה שאתם יצרם בדף העסקי שלכם, ומה התכנים אליהם מגיבים הגולשים ואף מונעים לפעולה. כך מבצעים ניהול דף פייסבוק, מחקר מתחרים צריך לעזור להם למצוא מידע על המתחרים שלכם, בדיקת היקף הפעילות והגודל שלהם. איתור נתונים כספיים, כמות הלקוחות שלהם, הישגים, האם המותג שלהם חזק? עדכונים וחידושים, דרכי הפרסום שלהם ועוד. תוכלו לקבל עליהם מושג רחב, ולפעול בהתאם. לשאוף ליותר ולצמצם את הפער ואף להוביל.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך