דף פייסבוק עסקי – תפעול נכון!

דף פייסבוק עסקי

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מאז שנוצרו כל מיני הדרכות לגבי ניהול דפי פייסבוק, לכל בעל עסק נדמה שהוא המציא את הגלגל שניהול דפי פייסבוק הוא עניין חובבני ,והאמת היא שכך זה באמת נראה. מה שבולט זה שעמום, חוסר מקצועיות, חוסר יצירתיות, מקוריות ובעצם כל מה שאמור לגרום לגולש הממוצע להתייחס לדף.

דבר אחד צריך להיות ברור לגבי קורס ניהול דף פייסבוק און ליין וכל השאר- מקצועות האינטרנט הם מקצועות לא תחביב. אנשים למדו אותם ולא און ליין. הם הלכו לקורסים נחשבים, הבינו, הטמיעו, עשו עבודות והוכיחו את עצמם. מלבד זאת הם גם אוהבים את מה שהם עושים והם לא עושים את זה משום שהיום זה אופנתי לעבוד באינטרנט, מה שקורה בערך ל-80% מהאנשים שרוצים לנהל את דף הפייסבוק שלהם לבד ויוצא להם “עקום”.

תפקידו של דף פייסבוק עסקי, הוא להעביר מידע ללקוחות הפוטנציאליים על החברה, על המוצרים או השירות שלה, לתמוך בחזון שלה ולהזמין את הלקוחות להתעניין בה.

מי שעושה את זה צריך להבין בשיווק. צריכה להיות לו אסטרטגיה מגובשת אשר תפרסם פוסטים ותמונות בהתאם לך ותנסה להשיג את היעד או המטרות של החברה בדף. זה לגמרי לא אקראי וגם לא חובבני.

למה סתם פוסט למה?

הצצה לדפי פייסבוק חושפת את חוסר ההתייחסות והשגיאות שעושים מנהלי דף פייסבוק עסקי (חלקם אגב מקצועיים אבל כנראה לא מספיק).

לא כל תמונה ראויה לפרסום, צריך לבחור טוב טוב איזו תמונה עשויה לגנוב את עין הגולש וגם צריכה להיות סיבה מספיק טובה למה לפרסם דווקא אותה ומה לרשום מתחתיה לכן חשוב להשיג חברה מקצועית שתספק שירותי ניהול דף פייסבוק ברמה גבוהה ומקצועית המותאמת לצרכי הלקוח.

בעיקר כאשר מדובר בחברת דלתות למשל יש חשיבות רבה לתוכן המפורסם בדף בפייסבוק שכן הרבה פעמים זה עשוי להפוך לקטלוג הכי מוצלח של החברה עם צילומים נכונים המערבים גם דמויות אנוש.

טיפ קטן למנהלי דפים: אף פעם אל תפרסמו צילום של דומם, תמיד תצלמו אותו עם ילדים, אנשים, זקנים וטף ואפשר גם בעלי חיים. אנשים נוטים להשתעמם מול דפים שאין בהם נפש חיה, תרתי משמע ואוהבים להביט בדפים מלאי חיים תרתי משמע שוב.

חברת דלתות – העציץ שליד הדלת 

חברת דלתות יכולה פרסם פוסטים כאשר לידם עומד עציץ עם פרח עונתי ולדבר על הדלת ועל הפרח באותה נשימה. משמע הדלת גם היא פרח.

מדובר על מוצר שטוח תרתי משמע שיש להכניס חיים גם לצילומים שלו וגם לפוסטים ולכן רעיון של צילומים עם עציץ מעשירים את הפוסט וגם את הצילום וגם נותנים מידע על צמחים, מה שמאוד מעניין אנשים.

דף פייסבוק עסקי של חברת דלתות עם צילומי פרחים עשוי להיות קמפיין מוצלח במיוחד ולגנוב את תשומת הלב מכל חברות הדלתות המפרסמות. 

כמובן שלא די ברעיון אלא שחייבים גם לקחת צלם מקצועי אשר יצלם את הדלת ואת העציץ לידה וגם העציץ חייב להתאים לגוון של הדלת ועוד.

דף פייסבוק של מסעדות 

התחרות בין המסעדות יכולה להוביל ליצירתיות גורפת בכל מה שקשור לניהול דף פייסבוק עסקי של המסעדה. צריך להחליט על הקונספט הנכון והוא יכול להיות בכמה כיוונים. הוא יכול להציג כל פעם תפריט, לפרסם חוויות של לקוחות. לעשות סקר איזו מנה הכי אוהבים וכך גם יוצרים קשר אינטראקטיבי עם הלקוחות שזה בעצם הבסיס של דף פייסבוק מוצלח.

ככל שתיווצר קהילה ומתעניינים מסביב לדף, כך הוא יצליח יותר וגם המותג שהוא מייצג. 

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך