ניוזלטר: החשיבות הגדולה של דיוור מקצועי - גאו מדיה - GEO MEDIA

ניוזלטר: החשיבות הגדולה של דיוור מקצועי

קידום דיגיטל

ישנם עסקים רבים המפיקים מדי תקופה, בדרך כלל פעם בשבועיים או פעם בחודש ניוזלטר. המטרה שלו היא לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאליים, לדוור להם מידע ונתונים שמעניינים אותם, ולגרום לכך שהם ירצו להמשיך ולקבל את המידע הזה מדי חודש.

קחו לדוגמה חברת נדל”ן שיש לה כל העת נכסים חדשים למכירה. כיצד היא תודיע למשקיעים שלה עליהם? היא תשלח להם ניוזלטר ובו תפרסם כל פעם מידע על נכסים חדשים, ותעדכן את המשקיעים אודותיהם.
החברה שמשווקת את הנכסים, לא יכולה לסמוך על המשקיעים שהם עצמם יגלשו באתר שלה ויגלו את הנכסים, התפקיד שלה זה לתת את המידע הזה מתוך אינטרס ברור שהמשקיעים ידעו על הנכסים החדשים. זו הסיבה שהיא תדוור להם את המידע הזה בניוזלטר.

דיוור אלקטרוני לעסקים יכול להיות מוצלח מאוד, אם המידע המועבר הוא אכן מעניין את מי שמקבל אותו, והוא אף מחכה למידע הזה.

 

איך בונים ניוזלטר?

 

חשוב לומר כי לא כל עסק וחברה צריכים ניוזלטר. אם תיקחו לדוגמה טכנאי מזגנים, או נגר, אין שום סיבה שהם ישלחו ניוזלטר ללקוחות שלהם. אבל אם מדובר בחברה שמשווקת מוצרים מסוימים לגננים, לאדריכלים, מפעילה מוקד הודעות או מקימה מועדוני לקוחות, יש לה עניין לשמור על הלקוחות שלה עם מידע רלוונטי ומעודכן.

קחו לדוגמה חברת אופנה שיש לה מועדון לקוחות. היא תרצה מדי פעם ליידע את הלקוחות שלה במוצרים חדשים. איך היא תעשה את זה? באמצעות ניוזלטר. היא תשלח לנשים הללו דף מידע שהוא הניוזלטר עצמו. היא תספר על הקולקציה החדשה, תזמין אותן להשקה מיוחדת ותעניק להן הנחות.

לעתים משמש הניוזלטר עצמו, שובר הטבה ללקוחות שמקבלים אותו. כלומר אם מזמינים אתכם להשקה, יכולים לומר לכם שמי שמגיעה עם הניוזלטר מקבלת 10% הנחה. שווה.

 

ניוזלטר עושה לכם יחסי ציבור

 

בעולם התחרותי של היום, הנושא של שמירת לקוחות הוא מאוד אקוטי. מי שלא טורח לשמור על הלקוחות שלו, יאבד אותם. לכן אם לדוגמה אתם מפעילים מועדון של חובבי טיולים בארץ, מה יותר פשוט מאשר לדוור ניוזלטר ללקוחות שלכם, המטיילים ולספר להם על הטיולים הבאים. זוהי דרך מצוינת לדווח להם על הטיולים ולעניין אותם, כדי שיירשמו אליהם.

באותה מידה יכולה חנות ספרים לשלוח ניוזלטר לקוראים שלה, חנות יינות תשלח ללקוחות שלה חובבי היין, רשימה של יינות חדשים שהגיעו ועוד.
כלומר- חשוב מאוד שהניוזלטר גם יהיה מעניין, יכיל מידע באמת חשוב למי שמקבל אותו ויישלח לרשימה של אנשים ששמחים לקבל אותו. לחלוטין לא רשימה אקראית.

ניוזלטר איכותי חייב להיכתב ע”י קופירייטר מקצועי. הוא צריך להיות מנוסח כהלכה וגם מלווה בתמונות אם יש כאלה, הקשורות למידע שבו.
מעבר למידע המועבר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, חשוב לומר שחברה שמפיקה ניוזלטר, נתפסת בעיני הנמענים כחברה שדואגת לשמור אתם על קשר, וגורמת לשמירת נאמנות צרכנית.

 

מה חשוב בכל ניוזלטר?

 

ניוזלטר הוא כלי להעביר מידע. מה שחשוב זה לכלול בו את המידע הנכון. אם אתם מנהלים מועדון של בשלנים ואתם שולחים ניוזלטר כדי להעביר מתכונים, עשו זאת בצורה מעניינת. דאגו שהמתכונים יהיו מעניינים וילוו גם בתמונה טובה.

אם אתם אספני פורצלנים, נהגו אותו דבר. רוצה לומר, עשו זאת בצורה אטרקטיבית שתגרום לנמענים שלכם לחכות לניוזלטר שאתם שולחים, ושהם יחכו גם לזה שיבוא אחריו.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן