ניהול מועדון לקוחות
הכל מתחיל בקשר.

ניהול מועדון לקוחות

ניהול מועדון לקוחות שפוגע במטרה.

אין כמו הפלטפורמה של העולם הדיגיטלי כדי להקים ולנהל עבורכם מועדון לקוחות. בעולם של מותגים, מתבקש מכם לרכז קהילה סביב המותג שלכם, שיש לה עניין  ומכנה משותף שיוצר המותג. כדי לשמור על הקהילה הזו, יש צורך בבניית פעילויות נכונות של מועדון הלקוחות, יוזמות שימצאו חן בעיני חברי המועדון, יגרמו להם להמשיך להיות חברים במועדון הזה וגם להביא את החברים שלהם. כאשר אתם בונים מועדון לקוחות, אתם בעצם מבדילים אותם משאר הלקוחות ולכן אתם חייבים לתגמל אותם בצורות שונות, אם זה במבצעים מיוחדים, משלוח ניוזלטר, העברת מידע על מוצרים חדשים, הזמנה למסיבות השקה ועוד. אתם חייבים לתת לחברי מועדון הלקוחות שלכם הרגשה, שהם הלקוחות המועדפים ולכן מגיע להם יותר.

מועדון לקוחות יכול לבנות לכם את המותג, אל תוותרו על ניהול מקצועי, כתיבה מקצועית של ניוזלטר ושימור הלקוחות באירועים ומבצעים יצירתיים.

Artboard 6

הקמת מועדון לקוחות

Artboard 6

ניוזלטר

Artboard 6

מעקב ביצועי הקמפיין

Artboard 6

ניתוח תוצאות

הקמת מועדון לקוחות- כי אתם צריכים אותם!

הקמת מועדון לקוחות, בעיקר בעולם הדיגיטלי היא חובה. הכלים השיווקיים הטכנולוגיים, מאפשרים טירגוט מדויק ופילוח קהלי יעד, עפ"י פרמטרים אישיים רבים, המתחברים לשימושיות, לאווירה ולאורח חיים של מותגים. גם לקוחות של מותגים מעוניינים להיכנס למועדון כזה, שיציע להם ראשונים חשיפה והשקה של מוצרים, הנחות, מבצעים ויחבר אותם לאנשים שיש להם אתם מכנה משותף. ככל שמדובר במותג או שירות שקשורים לסטייל ואורח חיים, כך הפעילות במועדון הלקוחות תתמקד בהם, ותציע לחברי המועדון חוויה כוללת, שנגזרת כולה מהמותג עצמו. ככל שיש למותג מקום אינטגראלי בחייהם של צרכנים, כך תתפתח נאמנות מצד הצרכנים שלו, ותפקידו של מועדון הלקוחות הוא לבסס ולחזק את הנאמנות הזו, לבנות את הקשר בצורה נכונה ולהבטיח לאוהדי המותג, חברות במועדון הכי שווה בעיר.

ניוזלטר- כלי שיווקי ממדרגה ראשונה!

חלק מפעילות של מועדון לקוחות, היא משלוח ניוזלטר לחבריו. ניוזלטר שנשלח רק אליהם, הם הראשונים לראותו, לעיין בו ולכן- הוא חייב להיות מספיק מעניין כדי שהם יחכו לבא אחריו. הפקת ניוזלטר איכותי דורשת איסוף וכתיבת תכנים שמעניינים את חברי המועדון ואשר יוכלו לשמש להם לתועלת. אין מדובר באוסף של טקסטים שאין להם משמעות, כי אם בהשקעה בכתיבת תכנים שיש בהם קשר למותג והם שימושיים ומעניינים את האוהדים שלו. מאחורי התכנים של הניוזלטר, צריך להיות קונספט שיווקי מתוכנן שיוביל את בחירת התכנים, ובנוסף להם תכנון של הפתעות מיוחדות רק לחברים. מבצעים, הנחות, השקות ועוד. אלה משמרים את הקשר בין לקוחות המותג ומבססים את הנאמנות שלהם אליו.

קמפיין פרסום למועדון לקוחות מביא לקוחות.

היום הרבה יותר נוח לתפעל מועדון לקוחות באמצעות האינטרנט. האינטראקציה עם חברי המועדון היא מידית באמצעות מיילים, תגובה לקמפיינים ויצירת תגמולים מיידים. קמפיין של מועדון לקוחות עושה לו פרסום גם בקרב גולשים חדשים ואם הם אוהדי המותג, הם יצטרפו למועדון וכך יגדל כוחו. כדי שקמפיין של מועדון לקוחות יצליח, חשוב לשכור את שירותיו של איש מקצוע, שינהל את הקמפיין וימדוד את הביצועים שלו בזמן אמת, יחליט על תקציב הקמפיין, וישפר וישדרג אותו לפי הנתונים שהוא מקבל. זהו יתרון שמעולם לא היה קיים בעולם הפרסום אוף ליין והוא מתקיים רק ברשת. יש אפשרות לקבל משוב על הקמפיין ולטרגט ולהתאים אותו בדיוק למטרות ולקהלי היעד של מועדון הלקוחות.

ניתוח תוצאות של קמפיין - מדויק וקולע.

אין דבר יותר מדויק היום מהעלאת קמפיין ברשת. אם בעבר היו המפרסמים "משתגעים" ועושים סלטות כדי להגיע לקהלי היעד של המותג, היום בכלים הטכנולוגיים של הרשת, הם יכולים לדעת בין השאר את הנתונים הבאים: כמה אנשים ראו את הקמפיין, כמה הגיבו, מאיפה, מה הגילאים שלהם? מה הם עושים?  מה התחביבים שלהם? תחומי העניין, והעיסוק שלהם. כל הנתונים האלה נמצאים ברשת, כי כל גולש בעצם "מסגיר" את המידע הזה תוך כדי הגלישה שלו ברשת. האינטרנט מתעד הכול, ולכן אפשר היום בקמפיין פרסום להגיע בדיוק למי שחיפש גרביים מצמר של כבשים מסוג מרינו. ממש כך. קמפיין למועדון לקוחות מטורגט היום בדיוק מושלם, כולל ניתוח תוצאות בזמן אמת ושימוש במידע לשיפור ושדרוג הקמפיין וכל זה נעשה ע"י המומחים של גאו מדיה.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

יש שאלות?

כדי לרכז לקוחות שאוהבים את המותג ונאמנים לו.

הם חייבים להרגיש יותר מושקעים מבחינת היחסים של המותג, וצריכים להרגיש שזה גם כדאי להם כלכלית.

נתחיל מזה שהם חייבים לקבל ניוזלטר של המועדון, ויחס אישי כמו ברכה ליום הולדת. זה אומר זוכרים אתכם, אוהבים אתכם.

ניוזלטר יכול להכיל מידע על מוצרים חדשים, השקת קולקציה, הזמנה מיוחדת לשופינג לפני כולם, מידע רחב על הנישה של המוצרים, טיפים ועוד.

כדי לשמר את הלקוחות הקיימים, צריך לעשות כל מיני פעילויות שיווקיות שיגרמו להם להמשיך ולהישאר חברי מועדון הלקוחות ואפילו להביא עוד חברים.

בחירת הפעילויות של המועדון, כמו כתיבת הניוזלטר וכל היתרונות שיוענקו להם, חייבים להיות שיווקיים ובקונספט של המותג, זה חייב לשרת אותם ואת המותג וזה צריך להיות הכי מקצועי.

אנשים מצטרפים לכל מועדון לקוחות שיוצא להם ממנו משהו כדאי, וכך צריך לבנות את זה.

מועדון לקוחות צריך לייצר דינמיקה שגורמת לחברים להרגיש שהם מיוחדים במינם, שהם מרוויחים מהמועדון הזה, ושהם שמחים להיות חלק ממנו.

עצם הקמתו של מועדון לקוחות למוצר או שירות, מהווים אקט של מיתוג שמבדיל בין המוצר הזה למתחרים שלו. ככה אנשים תופסים את זה.

יש ומועדון לקוחות מקנה אפשרויות לרכישה מוזלת של כרטיסים לאירועי תרבות, מסעדות ועוד כלומר הפינוק יכול לצאת מהמותג אבל הוא צריך להיות קשור לקונספט ולמהות שלו.

לקוחות מובילים.

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!