הקמת אתר וורדפרס – טוב לעסק שלך

דף פייסבוק עסקי

רבות דובר על הנושא של UI – User Interface וכל חברת בניית אתרים שמכבדת את האתרים שהיא מקימה, שמה דגש על כך. מדובר על חווית הגלישה מהצד של הגולש, וזו צריכה להיות חיובית ואיכותית שאם לא כן, הגולשים יינטשו את האתר.


בניית אתר וורדפרס מלווה בשימוש בתוספים רבים שהמטרה שלהם, היא לתת חווית משתמש שלמה. הכוונה היא לא רק שיהיה קל וחלק לגלוש, אלא גם מבחינת האיכות. לכך יש משפיעים רבים כמו עיצוב האתר, אפשרויות הניווט והחיפוש, דפדוף בין דפים, טפסים שיש למלא, איכות הצפייה בתמונות ועוד. ממשק המשתמש הוא החשוב ביותר בכל אתר. תארו לכם שאתם נכנסים לחנות שמעוצבת רע ויש בה סידור נוראי והלקוח לא יודע איך לחפש ומה ניתן למצוא בה בכלל – זה ממש אותו דבר.


גוגל גם יודע כמה זמן גולשים נמצאים באתרים. לפיכך, ממשק המשתמש בהחלט יכול לתרום לדירוג האתר בגוגל. אם דפי האתר מושכים את העין ומעוצבים באופן מעניין ונעים, הגולשים יישארו יותר זמן באתר שלכם וגם ימליצו עליו לחברים שלהם.

30% מהאתרים בעולם בנויים על וורדפרס – זה הרבה!

יש כל מיני תוכנות ופלטפורמות לבניית אתרים, אבל העובדה ש-30% מהם בנויים על וורדפרס מעידה על התועלות של תוכנת האתרים הזו. בניית אתר וורדפרס היא חוויה הן לגולשים והן לגוגל. הוא מוצא ממש כמו הגולשים שמדובר על תוכנה מאוד עניינית, קלה להבנה. כל דבר שרוצים להוסיף לאתר נמצא בתוספים הזמינים לכל. זהו אתר מאוד פשוט ונוח להבנה, גם עבור מי שגולש בו וגם עבור גוגל. גוגל אוהב אתרים איכותיים ופשוטים.

חברות בניית אתרים צריכות להקפיד על יצירת ממשק משתמש ברמה גבוהה. בכל חברה כזו יש מומחה לעיצוב ופיתוח ממשקים, שזה דווקא מקצוע שהתפתח במשך הזמן ולאור המסקנות מדוע גולשים נוטשים אתרים. מסתבר שבתחילתו של האינטרנט לא הקפידו על פיתוח נאות של ממשקי משתמש. היה קשה להבין מה האתר רוצה? איפה מוצאים כל דבר? גלישה לא חלקה, אתר נתקע. כפתורים חשובים כמו פרטים אישיים לא בולטים. גולשים הלכו לאיבוד.

כל לקוח והאתר שמתאים לו

לכל בעל מקצוע, עסק, או חברה יש את הייחוד שלה. זה צריך לבוא לידי ביטוי באתר. כל אחד ראוי לאתר שמתאים לו בדיוק, שיבטא את החזון של העסק, וימכור אותו נכון לגולשים.

בניית אתר וורדפרס נשענת על תוכנת ניהול תוכן, שה מה שוורדפרס היה בתחילתו עד שהוא הפך לתוכנת בניית אתרים הכי מבוקשת בעולם. לתוכנות ופלטפורמות אחרות, לקח זמן להבין, איך הגולש חושב ומתנהג באתר. למה הוא מצפה, ומה צריכה להיות ארכיטקטורת המידע באתר. כלומר- מה חשוב ומה פחות, איך למקם את התוכן. מה בעדיפות ראשונה ומה אחר כך.

נדרשת גמישות מחשבתית ולימוד הלקוח כדי לבנות אתר שמתאים לו ושישרת אותו. בסופו של דבר גם אם מדובר באתר תדמיתי, שיווקי, חנות אינטרנט או מיני סייט, האתר צריך לשרת את הלקוח ולתרום לו בכל המובנים.

חברת בניית אתרים, לא צריכה לעבוד בשבלונה, אלא להתאים את עיצוב האתר ואת האתר עצמו ללקוח בצורה כזו שזה יהיה כרטיס ביקור וחלון ראווה הולם.

מה שטוב באתרי וורדפרס, זה שיש המון אפשרויות ותוספים שאפשר לכלול בכל אתר ולהתאים אותו לגמרי ללקוח גם מבחינת נראות, וגם מבחינה פונקציונאלית. חוויית משתמש, ארגון התוכן, טפסים, פרטי יצירת קשר ועוד.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן