כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים במובייל

שירותי קידום אתרים

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

אחוז האנשים הגולשים לרשת האינטרנט מהסמארטפון שלהם הוא גדול מאוד, ולכן רוב האתרים המוקמים היום הם רספונסיבים (מותאמים למובייל). אם האתר שלכם לא יהיה מותאם לגלישה הזו, סביר להניח שאתם תפסידו את הגולשים שרוצים לגלוש כך. בהנחה שאתם לא רוצים שזה יקרה לכם, אתם צריכים לדרוש מחברת בניית האתרים שלכם, שתקים לכם אתר שמותאם לסלולר בצורה אופטימלית. התחום של שירותי קידום אתרים היום הולך למגמה של קידום אתרי מובייל. החל משנת 2018 גוגל נותנת עדיפות לאתרים המותאמים למובייל וכמובן שגם דירוג האתרים יושפע מכך. זה אומר שאם האתר שלכם לא מותאם לסלולר אתם מפסידים לידים והמרות של גולשים ואתם בוודאי לא רוצים להפסיד אותם.

איך בודקים אם האתר רספונסיבי?

כדי לבדוק אם האתר שלכם רספונסיבי כדי לעשות לו קידום אתרים במובייל, פנו אל סוכנות דיגיטל ושאלו אותם, ואם עדיין אין לכם סוכנות כזו, תוכלו לבדוק את הנושא הזה באופן עצמאי. יש לגוגל כלים לבדיקה הזו והוא גם יכול לספק לכם דו”ח מצב על התאמת האתר שלכם לדפדפן של ניידים, גודל מתצוגה, מיקום, מהם רכיבי הדף? האם יש שימוש בפלאגינים ועוד. זוהי בדיקה ראשונית בעקבותיה תצטרכו לשבת עם נציג סוכנות דיגיטל שלכם ולהבין מה ניתן לעשות כדי להרחיב ולשפר את תפקוד האתר שלכם מול מובייל. מומלץ היום גם להתאים את מילות המפתח לחיפוש קולי בגוגל. אנשים רבים משתמשים היום רבות בחיפוש קולי שלא באמצעות המקלדת, וכדאי שגם האתר שלכם יוכל לעלות בתוצאות החיפוש הקוליות שלהם. אופטימיזציה של מילות מפתח לחיפוש קולי, תשנה את מילות המפתח שיש לכם באתר ושהותאמו לחיפוש במקלדת ובחיפוש קולי הן יותר מידיות ומקומיות. שירותי קידום אתרים המותאמים למובייל ייעשה בדרכים שונות.

תתקדמו לעיצוב אתר למובייל

אחד הסימנים המצביעים על כך שאתר כלשהו מיושן ולא מתאים לקידום אתרים למובייל, הוא העיצוב שלו. כאשר גולש מסלולר יגלוש לאתר הזה, הוא לא יצליח לטעון את כל התמונות, הגופנים יהיו קטנים ובלתי ניתנים לקריאה, יהיה קשה להשתמש בכפתורים וללחוץ עליהם, וכדי לראות את כל האתר צריך להחליק ימינה ושמאלה כי  הוא לא מותאם לצג של הסמארטפון. עיצוב רספונסיבי עשוי לחסוך את כל התקלות הללו. הוא מאפשר לאתר להתאים את עצמו לכל המכשירים מהם גולשים אליו והוא מעניק חווית גלישה איכותית וידידותית למשתמש. אומנם עיצוב זה דורש השקעה של זמן ועבודה, אבל זה גם מתבטא בלידים ובהמרות, יותר גולשים נכנסים וזה אומר- יותר לקוחות חדשים.

קידום אתרים רספונסיבים בגוגל

מומחה קידום אורגני בחברת גאו מדיה סוכנות דיגיטל מספר על כך שאחד הפרמטרים החשובים אצל גוגל בדירוג מיקומי האתרים, הוא גם מספר הגולשים לכל אתר, אבל הוא גם פרק הזמן שהגולשים שוהים באתר. אם יש לכם אתר רספונסיבי שגולשים אליו רבים ועושים שימוש במידע שלו למשל לצורך מבצעי קנייה ועוד, גוגל רואה את פרק הזמן שהגולשים שוהים באתר שלכם, והוא עשוי להתרשם שאתם רלבנטיים ולכן גם לדרג אתכם גבוה. קידום אתרים ניתן לעשות באמצעות קידום אורגני שנובע מהפצת מילות וביטויי מפתח הקשורים לנושא האתר, ואפשר לעשות קידום ממומן, הנשען על קמפיינים של פרסום. לאתרים רספונסיבים, מתאים יותר לעשות קידום אתרים ממומן, אשר מזמין את הגולשים להציץ במודעות ולהקליק עליהן. קידום אורגני מתבסס על תוכן והגולשים מהסמארטפונים הם בעלי סף דחיית סיפוקים, הרבה יותר נמוך מאשר שאר הגולשים וסביר להניח שבגלל זה, יש סיכוי שהם ייכנסו למודעות אבל לא למאמרים.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך