קידום אתרים לעסקים | שירותי קידום אתרים | גאו מדיה - Geo Media

קידום אתרים
הכל מתחיל מהאפיון.

קידום אתרים

קידום אתרים לפסגה.

השיטה בה עובד מנוע החיפוש גוגל ודומיו, מחייבים לעשות קידום אתרים, כדי לבלוט ברשת. אין דרך אחרת לעשות את זה. רק קידום האתר שלכם ברמה האורגנית, עשויים להוביל אתכם למקום טוב בעמוד הראשון בגוגל. אם לא תעשו קידום לא תגיעו לשם ותהיו בעמוד 36 בתוצאות החיפוש, ואנשים אפילו לא גולשים לעמוד השני.

כולם מדברים על דור ה-X ה-Y וה-Z. למה מדברים עליהם כל כך הרבה בהקשר של חוסר יכולת לדחות סיפוקים, ואיך זה קשור לקידום אתרים?

עולם האינטרנט נשלט ע”י צעירים מהדורות הללו. חלקם עובד במקצועות האינטרנט, הייטק, יזמות ועוד. אלה הם ילדים דיגיטליים שצמחו על ברכי הפלייסטיישן והרגו את כל הרעים עם הג’ויסטיק. אז אין להם סבלנות, הם התרגלו לקבל את כל מה שהם רוצים מיד וכאן ועכשיו. אז הם נכנסים לאינטרנט ומחפשים אתכם בעמוד הראשון בגוגל, לא בשני, בראשון ואין להם סבלנות להגיע אפילו עד סוף הדף, כי הם עוד על “הג’ויסטיק” אתם מבינים. אז תנו להם מה שהם רוצים כי הם גם הלקוחות שלכם. קידום אורגני יעזור לכם ליישר קו עם הלקוחות חסרי הסבלנות שלכם, והם רבים.

מחקר מילים מורחב- הדרך שלכם לגוגל.

השלב הראשון בתהליך של קידום אתרים, הוא ביצוע מחקר מילים מורחב עבור הלקוח. כל העוסקים בעולם הדיגיטלי כבר יודעים מה פירוש הביטוי “מילות מפתח” או ביטויי מפתח, בנוגע לכתיבת תוכן לאתר וקידום אתרים. העולם הדיגיטלי מעביר לעוסקים בו מידע סמוי באמצעות תגובות, סריקת אתר ודירוג מיקום אנחנו כמובן מתכוונים לגוגל שהוא הדלת הראשונה של כל מי שגולש ברשת. גוגל הוא שער הכניסה לעולם הדיגיטלי והדרך לתקשר אתו היא באמצעות הקלדת מילים בשורת החיפוש. מהחיפושים של הגולשים נולדו ונוצרו מילות וביטויי המפתח לכל תחום ומקצוע והמילים הללו, נחרטו בתודעה הדיגיטלית ומשמשים כל אחד לחיפוש ואיתור מידע כלשהו. לפיכך ככל שבכל אתר יהיו יותר מילים וביטויי מפתח בתחומו, כך יוכל גוגל “להעביר” אליו גולשים, ובתהליך הזה מתקדמים אתרים למקומות בדף הראשון בגוגל. לפני שבונים אתר, חייב איש הקידום, לבצע מחקר מילים מורחב, כדי לבסס עליו את קטגוריות האתר ואת התכנים כדי לבצע קידום דיגיטל באופן הטוב ביותר.

אופטימיזציה לאתר שלכם- הכי חשוב!

גם המונח אופטימיזציה (מהמילה אופטימלי) הוא מונח שנולד מהעולם הדיגיטלי. כעיקרון יש ברשת אין סוף אתרים, וגוגל שהוא רובוט חכם מאוד, סורק אותם מדי יום. אנשי בניית אתרים ומקדמים, מנסים כל יום להבין מה סוד דירוג האתרים של גוגל, והסודות האלה אגב בנויים מאלגוריתמים ומשתנים כל הזמן. היום ידוע כי גוגל נותן עדיפות לאתרים שעומדים בקריטריונים מסוימים וחלק מהם כבר ידוע, ואנשי בניית וקידום אתרים עובדים לפיהם. לזה קוראים אופטימיזציה. תהליך של קידום דיגיטל הוא ייעול מבנה האתר והתאמה שלו למנועי החיפוש, עץ אתר שמותאם לקידום אתרים אורגני, סוג תוכנת ניהול תוכן, שיפור חווית הגולש, מידע רלבנטי, תגיות וכותרות הם לב ליבו של אתר שמדבר עם גוגל בשפה המועדפת עליו. כל אתר שלא נבנה בהתאם לכך, ויש לצערנו רבים כאלה, מוצא את עצמו בעמוד האחרון בגוגל. חבל!

תוכן איכותי- לא לזלזל באינטליגנציה של הגולשים!

יש פער עצום תכנית באתרים שונים ברשת, והפער הזה רק הולך וגדל. לצערנו, אפשר לראות קשר בין סוגי מקצועות שונים ורמת התכנים וזה חבל. כל תוכן בכל אתר ולא חשוב אם בעליו הוא שרברב או משפטן, חייב להיות רהוט ומושלם. יש אתרים שיש להם נפח עצום של תוכן, רדוד, בלתי קריא ועמוס בשגיאות כתיב. אתר כזה עלול לגרום לנזק תדמיתי עצום וגם להפסד כלכלי. כל בעל אתר חייב להבין, שזה לא משנה מה אתה מוכר, תמכור את זה נכון, כי הרמה של תוכן האתר מעידה גם עליך.  

דבר נוסף שחשוב להבין הוא, שרוב התכנים בכל אתר הם תדמיתיים ושיווקיים ואם כותב לכם את זה בעל מקצוע, זה בהחלט יביא להגדלת המכירות שלכם ולמשיכת לקוחות חדשים.

בניית קישורים- התפוצה שלכם ברשת!

בניית קישורים היא חלק מתחום קידום האתרים. לצורך חשיפה ונראות ברשת ומול גוגל.  לכל אתר צריכים להיות קישורים פנימיים (on site) וקישורים חיצוניים (of site). זהו תחום שמשתנה כל הזמן ולכן איש קידום האתרים, חייב להיות כל הזמן עם היד על האלגוריתם והשינויים של גוגל. קישורים איכותיים חיוניים לנוכחות חזקה ברשת, וזה נעשה בתהליך הדרגתי וסיזיפי יש לומר. מה שידוע הוא שמנועי חיפוש כדוגמת גוגל, עושים שימוש בלינקים כדי “לזחול” ברשת. (כן לגוגל יש “זחלן”). לכן ככל שלאתר שלכם יהיו קישורים איכותיים, שהזחלן של גוגל “ייהנה” לזחול בהם ולפלס את עצמו בעולם הוירטואלי, כך האתר שלכם יהיה יותר רלבנטי עבורו, ואין מישהו שיוותר על בניית קישורים כזו.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

יש שאלות?

מה זה קידום אורגני?

קידום באמצעות מילות וביטויי מפתח המאפיינים את העיסוק או המקצוע שלכם.

איך עושים את זה?

באמצעות טקסטים איכותיים המכילים את מילות וביטויי המפתח ומופצים ברשת.

האם יש דרך לבדוק התקדמות של אתר באופן אורגני?

בהחלט. כל מקדם אתרים יוכל להראות לכם את התהליך שהאתר שלכם עובר בקידום אורגני.

כמה זמן לוקח לאתר להתקדם ?

תהליך של קידום יכול לארוך כמה חודשים. זה תהליך לא בום טראח. אבל מי שלא מתחיל לעולם לא יגיע לעמוד הראשון בגוגל.

האם אני יכול לבקש מהמקדם הוכחות על היכולת שלו?

בהחלט. אם הוא מקדם מנוסה, יש לו אתרים שהוא מקדם והוא יכול להראות לכם את קצב ההתקדמות שלהם.

איך בוחרים את מילות המפתח?

יש מה שנקרא מחקר מילות מפתח, הוא אישי והוא קשור לכל תחום ומקצוע. המקדם האורגני מבצע אותו, ומציג להם את רשימת המילים וביטויי המפתח המבוקשים בתחום שלכם.

מה יותר טוב קידום אורגני או קידום ממומן?

כל מה שתעשו ברשת חשוב לקידום האתר שלכם. קידום אורגני מביא לתוצאות אורגניות וקידום ממומן, מביא לתוצאות בהקלקות על מודעות. זה משהו אחר והיום בעלי אתרים עושים גם וגם.

האם מישהו קורא את המאמרים של הקידום האורגני בכלל?

זה חומר שנכנס לאתר ולכן חשוב שהוא ברמה טובה, הוא לא נכתב רק לצרכי קידום אורגני הוא תוכן כללי.

מה זה עיצוב אתר מותאם אישית?

בחירת עיצוב, צבעים, פונטים ותצוגת אתר שזורמים עם הכותרת שלו. אתר של עורך דין, זה לא אתר של רואה חשבון. לכל עיסוק יש את אווירת האתר שמתאימה לו וחייבים לייצר אותה.

איך אני יכול לבקש מהמקדם האורגני שלי הוכחות שהוא עובד על האתר שלי?

בתהליך של אופטימיזציה, הוא יכול להראות לך את ההתקדמות האיטית של האתר שלך. אמרנו שזה תהליך הדרגתי אבל הוא קורה.

איך בוחרים חברת קידום אתרים אורגני?

המלצות, מפה לאוזן. חוות דעת עליה ברשת. גלוש לאתר שלה ותתרשם ממה שאומרים עליה וגם ממה שלא.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק זה השלב הראשון שלכם כדי לכבוש את זירת הפייסבוק. את הקמפיין צריך גם לנהל וגם לעשות זאת טוב ומקצועי כדי להגיע בדיוק לקהל שלכם.

המשך קריאה
קידום ממומן בלינקדאין

קידום ממומן בלינקדאין

קידום ממומן בלינקדאין הוא חובה לכל חברה ועסק ויש המון אפשרויות פרסום. יש יכולת להטמיע קוד מעקב, ביצוע רימרקטינג, אנליטיקס של משתמשי הרשת, דיוור ממומן ועוד.

המשך קריאה
פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

עסקים רבים מתלבטים האם להשקיע בגוגל, והתשובה אכן מורכבת אבל מובילה למסקנה, שאין כמו פרסום ממומן בגוגל, כדי לחשוף את העסק שלכם בקמפיין אטרקטיבי.

המשך קריאה
דילוג לתוכן