מה זה בדיוק קידום ממומן?

קידום ממומן

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

כאשר אנו מקלידים שאילתה בגוגל, אנו מקבלים בדרך כלל תוצאות חיפוש משני סוגים: תוצאות אורגניות שנובעות מקידום אורגני, ותוצאות בצורת מודעות שהן תוצר של קידום ממומן. התוצאות של הקידום האורגני מופיעות בפני הגולשים במרכז הדף, ואילו המודעות של הפרסום הממומן מופיעים בצד ולעתים גם מעליהם.

גוגל יעלה תוצאות אורגניות לפי פרמטרים שונים בין השאר איכות ורלבנטיות הדפים ואילו הקישורים- קרי המודעות הממומנות ימוקמו בהתאם למי ששילם את המחיר הכי גבוה, על מילות הכלולות במודעות. כל הקלקה עליהן עולה כסף, בהתאם לכמה שהוסכם בין הלקוח לבין גוגל אדווארדס שהיא הזרוע הפרסומית המבצעת של קמפיינים ממומנים. שני המקרים גם של קידום ממומן וגם של קידום אורגני, עשויים לספק טראפיק לאתר. השאלה תהיה כמה זה עולה? מי יניב את התוצאות האיכותיות, מי יצור יותר פניות ואיזה ועוד, מסביר מומחה של קידום ממומן מחברת סוכנות דיגיטל.

איך עושים קידום ממומן?

קידום ממומן וגם קידום אורגני, הם פעולות שמבצעת סוכנות דיגיטל. תהליך של קידום ממומן הוא פשוט. כדי להגיע לתוצאות הכי אופטימליות, יש לפתוח חשבון הכולל את ביטויי ומילות המפתח הרלבנטיים לחיפוש האתר. המילים הללו הן המילים באמצעותן גולשים מחפשים את הנושא הזה ברשת, והרבה פעמים הן גם כתובות בשיבושים אופייניים לגולשים מסוימים, וכך הן נטבעו ברשת. כאשר עושים בהן שימוש היום, הן ייכתבו בדיוק כפי שהגולשים כתבו אותן עם השגיאות שנעשו כמו למשל: אופניים חשמליות, משז’ ועוד. (המילים התקניות הן: אופניים חשמליים, מסג’). כדי לעשות קמפיין של קידום ממומן, נדרש הלקוח לפנות אל סוכנות דיגיטל איכותית, שיכולה להרים לו קמפיין מתאים.

מי יודע לעשות קידום ממומן?

לכאורה עושה רושם שכל אחד יכול לעשות קידום ממומן. הוא ייכנס לגוגל אדווארדס ויתחיל קמפיין, אבל זה לא כזה פשוט, אומר מנהל של סוכנות דיגיטל. יש לעשות מחקר מילות מפתח יסודי, לפני שמתחילים. להחליט באיזה מילות מפתח כדאי להשתמש במודעות של הקמפיין. צריך להיכנס למכרז על מילות המפתח האלה ולהציע מחיר. ייתכן שתזכו במכרז הזה וייתכן שלא. צריך לדעת מתי לפרסם את המודעות לקהלי היעד שלהם. צריך לפלח אותם נכון, להבין מתי הם גולשים ולכוון לפי זה את זמן המודעות, שעות הפרסום שלהן וימים. יש לגוגל אדווארדס כלים פרסומיים מאוד מתקדמים שמאפשרים לכוון קמפיין באופן מדויק. לקבוע מתי הוא מתפרסם, לדעת בדיוק כמה מקליקים על המודעות ועל איזה הכי הרבה. להפסיק את הקמפיין בכל עת, ולדעת מראש כמה כסף זה עלה לכם בנקודת זמן מסוימת. את מה שבמשך שנים ניסו חברות פרסום לעשות בהערכת תקציבית, אומר מנהל סוכנות דיגיטל אפשר למדוד היום בכלים מדידים שזמינים לכל איש פרסום, כדי לנצל אותם לטובת יעילות כל קמפיין.

האם דף נחיתה או אתר?

העלאת קמפיין פרסום דורשת להחליט, באיזה אמצעי לעשות היכרות עם הגולשים. האם באמצעות דף נחיתה, או באמצעות הפנייה לאתר. גם ההחלטה הזו צריכה להתקבל באופן מקצועי שכן, זה תלוי מי קהלי היעד שלכם. אם הם לא מכירים אתכם, אז בוודאי שהפנייה לאתר יכולה להתחיל ביניכם את מערכת הקשרים מותג-לקוח, אבל אם הם מכירים אתכם ייתכן שמה שנכון יהיה הוא לפנות אליהם עם דף נחיתה שמזמין אותם לאקט מסחרי מסוים כמו: מבצע הנחות, הטבות רק לחברי מועדון לקוחות ועוד. בכל מקרה יש אתרים שמשתמשים גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני, משום שכל אחד מהם מרחיב את קהל הגולשים שיפנו אליכם.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך