קידום ממומן
הכל מתחיל במודעה.

קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל ופייסבוק.

כל מי שיש לו אתר ברשת, רוצה להביא אותו למקום ראשון בגוגל. יש כמה דרכים לעשות את זה, ואחת מהן היא לעשות קמפיין מודעות בתשלום והן יתפרסמו בעמוד הראשון בגוגל, כי כאשר אתם משלמים על מודעה, היא תוצג לעיני כל בעמוד הראשון, כי ככה זה כשמשלמים.

אבל חשוב לנו להגיד לכם, שזה מאוד חשוב לבנות קמפיין של קידום ממומן נכון, שמציג אתכם ואת המוצרים או השירות שלכם בצורה נכונה, ואפילו מצליח אגב כך לעשות לכם מיתוג ולבדל אתכם מהמתחרים שלכם.

אצלנו בחברת גאו מדיה, צוות של אנשים מהתחום הקריאטיבי שיושבים על כל מצגת של לקוח ובוחנים את היתרונות היחסיים שלו, והם אלה המובילים את הקמפיין הממומן. המודעות חייבות לגרום לכך שיקליקו עליהם לקוחות פוטנציאליים איכותיים, שהחשיפה תהיה מספיק רחבה כדי להבליט את הקמפיין ושיזכרו אותו. אנחנו בונים קמפיין שעושה טירגוט לקהלי היעד (מכוון לקהלים של כל לקוח) ושמתפרסם בשעות ובימים שהם יושבים מול המחשב. איך אנחנו יודעים את זה? דברו אתנו ונגלה לכם.

קידום ממומן בגוגל- לדחוף את העסק קדימה!

שום דבר לא השתנה מאז השתלטות העולם הדיגיטלי על עולם הפרסום, רק שהכול קורה ברשת. כאשר אתם גולשים לגוגל ומחפשים משהו, תוכלו לראות בראש העמוד תוצאות שלידן המילה- מודעה. זה אומר שהתוצאה הזו נובעת מקמפיין פרסום ממומן בגוגל. היום כל חברה שרוצה לשווק משהו ברשת, לגרום לגולשים להגיע לאתר שלה ולהפוך ללקוחות, עושה את זה בצורה של פרסום קמפיין קידום ממומן בגוגל. העובדה שמציינים שזה ממומן היא משום שיש גם פרסום אורגני, שמורכב מתוכן המכיל מילות וביטויי מפתח. קמפיינים עשויים להיות מאוד מועילים וכלכליים, רק אם הם נעשים ע”י בעלי מקצוע מומחים בתחומם.

קידום ממומן בפייסבוק - לשלוט ברשת החברתית.

מאז שפייסבוק אישרה פתיחת דפים עסקיים בפייסבוק ועם נתונים כמעט “דמיוניים” על מספר הגולשים ברשת החברתית, כולל כ-4.4. מיליון ישראלים (הנתון האחרון הידוע), אין כמעט חברה או גוף שאינו מנצל את הפלטפורמה הזו לצורך הקמת קמפיין קידום ממומן בפייסבוק. החוק הראשון והחשוב בפרסום, הוא פנייה מגמתית לקהלי היעד, וכיוון שפייסבוק מאפשר לעשות פילוח של קהלים, אפשר לסמוך על הנתונים שהוא מעלה, ולטרגט כל קמפיין ברזולוציות הכי מדויקות הכוללים פרטים כמו: גיל, תחביבים, מיקום, השכלה, מין ועוד. קמפיין קידום ממומן בפייסבוק ייחשף בפני כ-70% מהישראלים שגולשים לפייסבוק לפחות פעם ביום, כאשר 30% מהם גולשים במשך 5 שעות. זה מספיק זמן כדי לצרף לקוחות חדשים.

פרסום ממומן בגוגל- נוכחות ברשת!

יש לכם מוצרים חדשים, עשיתם השקה למוצר מהפכני? אתם עושים מבצע שווה? כל אלה ראויים לקמפיין פרסום ממומן בגוגל, שיבשר על כך לגולשים ברשת. המודעות של קמפיין פרסום ממומן בגוגל, מתפרסמות בדרך כלל בראש העמוד הראשון ליד ההגדרה: מודעה, כך שיהיה קשה להתעלם מהקמפיין הזה. אתם תצטרכו לשלם על כל הקלקה על באנר או על מודעה שלכם, אבל בסופו של דבר אתם חייבים את הנוכחות הזו ברשת, כי אם יש מקום שבו מוכרים בו היום והרבה זה ברשת

הדבר הטוב בפרסום ממומן זה שאפשר לקבוע מראש את תקציב הפרסום, לעקוב אחר ההתקדמות שלו, לשפר אותו במהלך הקמפיין ולהגיע להישגים יפים מול גולשים חדשים שגם ישאירו לכם פרטים. שווה.

פרסום ממומן בפייסבוק - דע את התקציב.

פרסום ממומן בפייסבוק, הוא מהלך חשוב מאוד להשקת מוצרים, חשיפת אתר, הקמת מועדון לקוחות ומשיכת קהלים חדשים לאתר שלכם. הדרך בה גולשים הופכים ללקוחות, עוברת דרך קמפיינים פרסומיים ובין השאר בקמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. חשוב לומר יצירת קמפיין כזה, חייבת להיעשות ע”י אנשי קריאטיב מהצד הויזואלי ומהצד התכני בשיתוף פעולה מבריק ולא פחות. לפרסום בפייסבוק יש את החוקים הסחבקיים שלו, כיאה לרשת חברתית שבמרוצת הזמן הפכה לפלטפורמת פרסום על בסיס החברתיות שלה. פוסטים קצרים, בועטים וחכמים, עם חוש הומור וקריצה, הם הרכיבים הכי חשובים לקמפיין שעשוי לעורר תשומת לב ולחטוף לייקים. המשפט “דברים טובים באים באריזות קטנות: מאוד מתאים לרוח הדברים של פרסום בפייסבוק. אל תלאו, אל תחפרו ואל תחרפנו. קצר, חכם ומנצח.

יש שאלות?

כמה עולה קמפיין ממומן?

תלוי כמה מודעות מפרסמים ואיפה.

אפשר להכניס לוגו למודעות?

רצוי שיהיה בידול שלכם כחברה.

מי כותב את המודעות שלנו?

קופירייטר מומחה לכתיבת מודעות שיווקיות מושכות.

כמה עולה כל הקלקה על מודעה שלנו?

לכל מילת או ביטוי מפתח יש מחיר וזה קשור לתחרות עליהם.

האם אני יכול לבקש מהמקדם הוכחות על היכולת שלו?

בהחלט. אם הוא מקדם מנוסה, יש לו אתרים שהוא מקדם והוא יכול להראות לכם את קצב ההתקדמות שלהם.

איך אנחנו יודעים על איזה מילים מקליקים יותר?

האחראי על הקמפיין בגאו מדיה, יוכל לספק לכם נתונים מדויקים על כך.

כמה זמן צריכים לעשות קמפיין?

כמה שאתם מחליטים.

האם אפשר לעשות קמפיין קידום ממומן בתקציב ידוע מראש?

זה אפילו מומלץ.

מה זה טירגוט?

טירגוט זה מונח הקשור לפילוח קהלי היעד שלכם. אנחנו נוכל לטרגט את הקמפיין כאשר הקהלים שלכם יושבים מול המחשב, אנחנו יכולים לדעת את זה.

מה יותר כדאי קידום אורגני או קידום ממומן?

כל מה שיקדם את האתר שלכם ברשת, רצוי.

איך מזהים קמפיין קידום ממומן בגוגל?

כאשר תראו את המילה מודעה ליד תוצאה שעולה בגוגל, תבינו שזה קמפיין קידום ממומן.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן