ייעוץ דיגיטלי
הכל מתחיל מההבנה.

ייעוץ דיגיטלי

ייעוץ דיגיטלי בשקיפות מלאה.

כל אתר ברשת זקוק לייעוץ דיגיטלי. בחברת גאו מדיה, צוות מומחים אשר ניתן לשכור את שירותיו כדי לבחון את הנוכחות השיווקית של האתר שלכם. אתם תקבלו מידע ונתונים מדויקים על הלידים וההמרות של האתר, אוטומציה, לידים ל- CRM ועוד. חברתנו מתמחה בהטמעה עמוקה, אוטומציה של תהליך הלידים, כמו גם אופטימיזציה של תהליך המכירות. מנהלי דיגיטל רבים מתמקדים ברובד הראשוני של משפך ההמרה, והתפיסה שלנו גורסת כי רק בקרת ובחינת תהליך כניסת הלידים, בקרה אחר נשירת מתעניינים מחוץ למשפך הטרוויאלי, יובילו למיקוד ושדרוג הלידים וההמרות.

אנו עושים שימוש בטכניקות מקוריות, עדכניות וחדשניות , המבטיחים יחס המרה איכותי בתקציב מופחת, ויתרון ברור מול המתחרים. אם יש לכם בעיה שיווקית באתר, דברו אתנו.

אסטרטגיה שיווקית לאתר.

מאחורי כל אתר, חייבת לעמוד אסטרטגיה שיווקית שתוביל את התוצרים הדיגיטליים שלו כמו: קידום אורגני, פרסום רימרקטינג, דפי נחיתה, יצירת ליד ועוד. אפיון האתר. ביצוע מחקר מקיף אחר קהל היעד ומטרות האתר, יובילו להטמעת אמצעים טכנולוגיים מקוריים וחדשניים, אשר יגדילו את כמות הלידים וההמרות באתר.

אפיון UX לאתר- הכי ידידותי לגולשים שלך.

לכל אתר חייב להיות אפיון UX משלו, כאשר המטרה הסופית היא לייצר גלישה שהיא חוויה ייחודית לאתר. האפיון קשור לתחום העסקי, ולהטמעת כלים, בניית אתר וכמות תוכן שתגרום למשתמש לאתר כל מידע מהר, לגלוש באתר בלי תקלות ולגרום לגולשים גם לבצע פעולות כמו השארת פרטים ועוד. אם אתם רוצים עוד לקוחות, אתם חייבים לעשות אפיון UX.

בקרת מדיה בגוגל - לטובת העסק שלך.

אין היום כמעט לקוח רשת, שלא עושה קמפיינים בגוגל ולא מנצל את מנוע החיפוש לתועלת האתר שלו. אנו בגאו מדיה מספקים שירות של ייעוץ ובקרה למנהלי הדיגיטל, בהפעלת חשבונות גוגל ועל נותני השירות בתחום.

בקרת מדיה בפייסבוק- הרבה יותר מדף עסקי.

הנוכחות שלכם בפייסבוק יכולה להיות סיפור הצלחה, עם המומחים שלנו. אנו מספקים שירותי ייעוץ ובקרה לנוכחות בפייסבוק, הן מההיבט של ניצול כלים טכנולוגיים מתקדמים והן בחינת התכנים והעיצוב של הפרסום שלכם.

יש שאלות?

מדוע חשוב לקבל ייעוץ דיגיטלי?

כדי לבחון את יעילות האתר, התפוקה שלו ובמילים אחרות לבדוק אם הוא אתר רווחי או מפסיד.

מה הוא כולל?

ייעוץ להגדלת לידים והמרות, ייעוץ אוטומציה, לידים ל-CRM ועוד.

מהי בעצם המרה?

המרה זו הפעולה שאנו מקווים לה מצד הגולש אתר. זה יכול להיות השארת פרטים, רכישת מוצר, הורדת תוכנה או כל שירות אחר שהאתר מציע.

למה חשוב לבדוק את ההמרה באתר?

ההמרה מעידה על יעילות האתר. אם לא מודדים את ההמרות באתר, לא יודעים מהי בעצם התפוקה שלו.

מהי מערכת CRM?

זוהי מערכת המסייעת ליצור ולנהל לידים, כך שניתן יהיה לבדוק את איכותם ומקורם.

איך משפיעה האופטימיזציה על האתר?

היא מהווה את תהליך התאמת האתר למנועי החיפוש ולגולשים, באמצעותה ניתן להסיק מסקנות לגבי האתר.

מה זה בעצם לידים?

כאשר גולש משאיר פרטים - אם זה באתר, פייסבוק, דיוור ועוד.

האם אפשר להגדיל את כמות הלידים?

זה תלוי באיזו תוכנת לידים משתמשים ולכן ייעוץ דיגיטלי ממליץ על שימוש בטכנולוגיות מסוימות לבדיקתם וכן להגדלת כמות הלידים האיכותיים.

האם כל הטכנולוגיות הללו עולות הרבה כסף?

תכנון נכון ושימוש בטכנולוגיות הנכונות, עשוי לחסוך הרבה כסף והפסדים, לכן מומלץ לקבל ייעוץ דיגיטלי בקשר לכך.

האם ניתן להבין גם מהם אחוזי הנטישה של האתר?

זה אחד הפרמטרים שהייעוץ הדיגיטלי עושה, כי לעתים רבות נשירה של מתעניינים מעידה על בעיה כלשהי באתר. במבנה, בעיצוב, בגלישה ועוד.

לקוחות מובילים.

סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל
סוכנות דיגיטל

גאו-בלוג

כל מה שצריך לדעת.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן