קידום אתרים – כי ככה עושים היום עסקים ! | גאו מדיה - GEO MEDIA

קידום אתרים – כי ככה עושים היום עסקים !

קידום אתרים

רשת האינטרנט עמוסה באתרים מהארץ ובעולם, והשאיפה של כל מי שמקים אתרים, היא לגרום לכך להם יצליחו. להצלחה הזו יש פנים רבות, והיא משתנה מאתר לאתר. יש שמקימים אתרי תדמית, יש שמקימים אתרים שהמטרה שלהם היא לבצע חשיפה למותגים או שירות, לבלוט ברשת, להיות נוכח ולהביא טרפיק לאתר.

השיטות של קידום אתרים בארץ באמצעות אנשי קידום המועסקים בכל סוכנות דיגיטל הן גם השיטות הנהוגות בעולם כי האינטרנט הוא אותו כפר גלובאלי שמרכז את כל האתרים תחת ענן. מקדמי אתרים עושים הכול כדי לגרום לכך שהאתר שלהם יעלה בתוצאות החיפוש של גוגל במקום גבוה, ולצורך כך פותחו שיטות שונות של קידום אתרים, אשר קשובות לשינויים שעוברים על האלגוריתם של גוגל, כי השיטה שבה הוא עובד, צריכה להתאים לשיטה בה מקדמים אתרים באותו כפר גלובאלי, בו גוגל הוא המלך הבלתי מעורער.

השיטות המקובלות היום לקידום אתרים הם קידום בגוגל PPC וקידום אורגני ועליהם נרחיב בהמשך.

איזה אתר יש לכם לקידום?

לכל אתר יש את שיטת הקידום שתביא אותו למצב אופטימלי. קידום אתרים משתנה לפי סוג האתר, אומנם הכלים וצורת העבודה דומים אבל היישום משתנה מאתר לאתר.

אתר וורדפרס למשל דור הקמת אתר על מערכת CMS בהתאמה לתקנות ולחוקים של גוגל, או מה למשל יש לעשות תוך שימוש בפלאגינים ושינויים טכניים על אתר שכבר קיים ועוד. בנוסף ובעיקר עם הכניסה של אמזון לארץ, יש כבר הרבה מאוד חנויות של סוחרים ישראלים בחו”ל וגם בארץ, וכדי לקדם חנות וירטואלית, יש לבצע אופטימיזציה לקטגוריות ולעמודי המוצר, טיפול במבצעים, שיפור זמני הטעינה ועוד.

גם לאתר חדשות יש להתאים את הקידום. אתרים אלה מתנהגים באופן שונה מאתרים אחרים המכילים תוכן, ודרושה גם התייחסות שונה לכתיבת התוכן בהתאם לקידום באתר כזה.

באיזה שיטה אתם עושים קידום אתרים?

קידום אתרים הוא מקצוע שדורש ידע במחשבים, הבנה של כללים שמנחים את הקידום, אבל אין ספק כי אחד הדברים הכי חשובים שצריכים להיות למקדמי האתרים ובעיקר בתחום של קידום אורגני, זו יצירתיות.

יצירתיות היא מילת המפתח כמעט בכל תחום וכל מקדם לוקח את הניסיון שלו ומעבד אותו לשיאה. אפשר לומר שאם תתנו לשני מקדמים בתחום האורגני, לקדם את האתר שלכם, כל אחד יתחיל בשורת פעולות שונה לגמרי מהשני. כלומר- יש הרבה דרכים להגיע לרומא והעיקר שתגיעו בסוף.

אבל לצורך קידום אתרים, חייבים כמובן תחילה להקים אתר שמתאים לעסק או לחברה שלכם, שמייצג אתכם ואת החזון של החברה שלכם, שיוצר לכם מוניטין, בהיר ברור ובעל תוכן איכותי שנכתב ע”י קופירייטר במקצועו.

התוכן יש לומר, הוא זה שמעיד עליכם והוא זה שאם הוא כתוב ברמה מביישת, עלול לגרום לכם למעוד…

איזה דפים גוגל אוהב באתר שלכם?

בתחום של קידום אתרים, יש השמים דגש על הקישורים החיצוניים, איכות האינדקס ביחס של עמודי תוכן איכותי לבין “תוכן קידומי” שנכתב ע”י כל דכפין ברמה נמוכה. ההמלצה של איש קידום אתרים אורגני מומחה בתחום היא, שיש לשאוף לכמה שיותר עמודי תוכן איכותי שמביאים תנועה וערך לגולש וגם מניעים אותו לפעולה.

אם יש לכם דפים ריקים כמו למשל עמודי תגיות, תכנים משוכפלים, עמודי ארכיון או רק דפים עם תמונות, כמובן תלוי בכל אתר לגופו, יש לבדוק את מצב האנדקוס של האתר ע”י גוגל, ושלפר את התקשורת עם גוגל על אנדקוס העמודים שאנחנו רוצים שהוא יסקור. על התשתית הטובה הזו תוכלו להקים בסיס מעולה לקידום.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

דילוג לתוכן