קידום ממומן בפייסבוק – מה צריך לדעת

קידום ממומן בפייסבוק

לפייסבוק יש היום כ-3.2 מיליון משתמשים פעילים בארץ ולמעלה מ-1.3 מיליארד דפי משתמש בכל העולם, הוא האתר השני הנצפה בעולם ושום סוכנות דיגיטלית, לא יכולה להתעלם מהנתונים הללו. לכן, חלק גדול מעוגת הפרסום של לקוחות משרדי פרסום גם בארץ, מופנים לצורך קידום ממומן בפייסבוק. יש הרבה סיבות לפרסום וקידום בפייסבוק. בגדול- הוא אמצעי הפרסום הדיגיטלי הכי זול שקיים היום, החשיפה ברשת הזו היא עצומה אם יודעים לנהל קמפיין איכותי וקולע, כלי הפרסום של פייסבוק מאפשרים להגיע לפילוח ברזולוציות מאוד נמוכות של קהלי היעד, לעקוב אחר ביצועיי קמפיין הפרסום ולבצע שינויים כמתבקש, ובנוסף- פרסום בפייסבוק מתאים לכל סוג של עסק, משרד, בעל מקצוע וחברה קטנה וגדולה.

איפה אתם רוצים את המודעות שלכם?

מודעות קמפיין קידום ממומן בפייסבוק יכולות להתפרסם כמודעות צד במחשבים, מודעות “ניוזפיד”, בקיר הניוז של המשתמשים, כמודעות ניוזפיד לניידים, להתפרסם באינסטגרם, ברשת הקהלים של פייסבוק ובאתרים ואפליקציות מחוץ לפייסבוק. מומחה של קידום ממומן בפייסבוק מסביר כי לפני שבכלל יוצאים עם פרסום ברשת, צריך לדאוג שהתשתית לקליטת האוהדים תהיה יציבה. זה אומר בחירה של תמונת קאבר מרשימה ומתאימה, תמונת פרופיל, פרסום כתובת העסק והטלפון, כתובת אתר האינטרנט ורצף של פוסטים מתוחכמים ומעניינים ובעיקר כתובים ברמה גבוהה. החוכמה בקמפיין בפייסבוק, הוא להשאיר את האווירה הסחבקית גם במודעות, שגם הבקשות ללייקים יישמעו בסוף כמו הזמנה לקפה…. את המודעות מומלץ לפרסם דרך מנהל המודעות, ולא דרך קידום בדף עצמו. יש כמה צורות של פרסום בפייסבוק, הנה כמה אפשרויות:

  • קידום עמוד מסוים
  • קידום פוסט באמצעות כפתור
  • קידום דרך מנהל המודעות- הדרך הכי זולה ומומלצת מכל הבחינות.

פילוח פילוח ולא לקלמנטינה…

המטרה של כל מותג או מוצר חדש, הייתה מאז ומעולם להגיע למי שצריך ויתלהב מהמוצר וירכוש אותו. ככה בונים מותג והרבה מאוד תקציבים נשפכו על המטרה הזו, של הגעה לקהלי היעד הנכונים של כל מוצר. היום בכלים טכנולוגיים בפייסבוק, אפשר לעשות קידום ממומן בפייסבוק, שמגיע לקהלים הנכונים וזאת עפ”י הפילוח שפייסבוק עושה בשבילכם. לפייסבוק יש מידע על כל אחד. מיקום, עיסוק, גיל ומין והרבה פעמים גם תחומי עניין ותחביבים. כל המידע זה מתנקז לדבר אחד: האם קהל ספציפי זקוק לסבון שהופך לג’ל או לקסמי שיניים אכילים…

משום שהפילוח עשוי להיות כל כך מדויק, המגמה של כל סוכנות דיגיטל היא לעשות קידום לפוסטים חזקים. ראשית לא כדאי שיהיו למפרסמים פוסטים חלשים, כי הם עוד עלולים לאבד מהר מאוד את המוניטין שלהם בעיני הגולשים, אבל גם פייסבוק מעריכה פוסט מוצלח והיא יודעת את זה לפי מספר ההקלקות על הסרטון או המודעה, כמות הלייקים והתגובות ועוד. לכן- מחיר קליק לפוסטים מוצלחים עם מעורבות גבוהה של גולשים, יהיה זול יותר מקליקים על מודעות לא מוצלחות. מה שאומר שמי שלא יודע לפרסם משלם ביוקר תרתי משמע.

מה המטרה שלכם ביצירת קמפיין קידום בפייסבוק?

המומחים של סוכנות דיגיטל גאו מדיה מדברים על כך שלכל קמפיין קידום ממומן בפייסבוק, צריכה להיות מטרה ברורה והשאיפה של המפרסמים היא שהקמפיין ישרת אותה. זה יכול להיות הגדלת מאגר האוהדים בדף, חשיפה יותר גדולה לאתר, הזמנה להשקה, למבצע, חשיפה של אתר חדש, אירוע ועוד. כאשר יש מטרה ברורה נצמדים אליה. מודעות הפרסום יהיו בהתאם למטרה, זמינות המודעה ושעות הפרסום גם כן. ניסוח המודעה ותוכנה יהיו מותאמים למטרה והמותג יתחיל לדבר בשפה של המטרה ולהשתמש במסרים שמייצרים את החוויה שרוצים לייצר למותג.

תמיד טוב לשתף.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך