מי צריך פייסבוק עסקי?

פייסבוק עסקי

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

פייסבוק עסקי הוא אותו דף שכל עסק או חברה הקימו ברשת הפייסבוק וזה לגמרי לא רק בשביל נוכחות, אלא גם כדי לפרסם, להיחשף וליצור מועדון לקוחות, קהל אוהדים, דף מעריצים ועוד. עם הנתונים המפליגים של משתמשי הפייסבוק, קשה להתעלם מכוחה של הרשת הזו כפלטפורמה פרסומית, אשר מציעה היום למפרסמים ולבעלי דפי פייסבוק עסקי, חשיפה עצומה, כלים טכנולוגיים לפרסום, מעקב ומדידת ביצועים, אשר עושים את הפרסום הרבה יותר קל, משתלם ושקוף. הדבר הראשון שחייבים לעשות הוא להקים דף פייסבוק אטרקטיבי אשר יגרום לגולשים להיכנס אליו ולעשות לייק או להגיב באיזה שהוא אופן. הכוונה הסופית היא לייצר קהל של גולשים שאולי יהפכו ללקוחות פוטנציאליים.

תיוג דף פייסבוק עסקי

תיוג אנשים בדף פייסבוק עסקי שלכם, הוא תהליך מתגמל אשר חושף את הדף שלכם בפני החברים של המתויג ומוביל להתעניינות אוטומטית. אם אכן מישהו מהלקוחות של הדף רכש את המוצר או השירות שלהם, תייגו גם את הקהילה הסובבת אותו ובכך תרחיבו את מעגל החשיפה של המוצר שלכם. אתם יכולים לצלם אותו ולבקש את רשותו להעלות את התמונה לדף העסקי וכמובן לא לשכוח לתייג את חבריו. זה תהליך שדומה לשרשור אבל כמו המלצה שמתגלגלת.

צרו פוסטים אישיים- אל תשכחו שמדובר ברשת חברתית

פתיחת דף פייסבוק עסקי והפרסום בפייסבוק, קרו הרבה אחרי שהרשת החברתית לא אפשרה בהתחלה פרסום בשום מחיר, ואף סגרה חשבונות של מי שמעלו בכך. אבל לא עבר הרבה זמן והנה היום היא אחת מערוצי הפרסום הכי אטרקטיביים ברשת, והיא מייצגת את העידן הזה של שפע צרכנות, מוצרים, מותגים והמגמה העולמית של צריכה מוגברת שזקוקה גם היא לערוצי פרסום מיוחדים. אבל גם כאשר אתם מפרסמים פוסטים תחת שם של מותג, צריך ליצור משהו שהוא אישי ומקורי, כדי לייצר אצל הגולש אמפטיה והזדהות. ככל שהפוסטים לא יהיו שיווקיים, כך לייצר אינטראקציה בקרב הגולשים וגם לקבל מהם לייקים.

מתי אתם מפרסמים פוסטים?

לכל מותג או שירות יש את קהלי היעד שלו. להם יש את השעות בהם הם גולשים, נמצאים מול מחשב ונוכחים ברשת. חשוב מאוד שכאשר אתם מעלים איזה שהוא פוסט לדף פייסבוק אישי , שיהיה לכם מושג מי עשוי לראות אותו. האם אתם מפרסמים את הפוסטים בהתאם להרגלי הגלישה של קהלי היעד? יש לפייסבוק כלים פרסומיים שיכולים לתת לכם מושג על קבוצות שהם קהלי היעד שלכם מבחינת עניין, גיל, מיקום וכו', ואיש פרסום של סוכנות דיגיטל שמפעיל דפי פייסבוק יודע להעריך גם מתי שעות הגלישה שלהם ולכן הוא יפרסם את הפוסטים בדיוק בזמן שהם נמצאים ברשת. בנוסף חשוב לפרסם את הפוסטים גם בזמן שיש להם נציג שיכול להגיב על תגובות של גולשים ולפתח את האינטראקציה.

יצירת אינטראקציה בדף פייסבוק עסקי

דף פייסבוק עסקי מוצלח חייב לשאוף לייצר אינטראקציה עם הגולשים. זה הופך את הנוכחות שלכם להרבה יותר מוחשית ואנושית. אתם מצליחים ליצור קשר עם מתעניינים פוטנציאליים וזה חשוב לעודד אותם להגיב, כדי להבין איזה רושם הדך שלכם עושה עליהם, למה הם מצפים? האם הם חלק מקהלי היעד שלכם ועוד. יצירת אינטראקציה טובה עם הגולשים, תאפשר לכם לקבל ביקורת על השירות או המוצר שלכם ותבסס את מעמדכם בפניהם כחברה קשובה וידידותית.

הגדלת קהלי היעד

אחת המטרות שצריכה להיות להם בתפעול דף פייסבוק עסקי, היא להגדיל את קהל היעד שלכם. על ידי פנייה לחברים או לחבריהם, תוכלו להגדיל את קהלי היעד ולהגדיל את הרווחים מהקמפיין. מערכת המודעות בפייסבוק דומה לשימוש של מערכת המודעות של גוגל, אבל יש לה יתרונות מוכחים שהיא מסוגלת לנתח את מגוון הגולשים, לפלח אותם בצורה מדויקת ולהתאים את הקמפיין לכל קהלי היעד בצורה אופטימלית.

תמיד טוב לשתף.

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
מייל

עוד דברים מעניינים.

רוצה להתחיל?

יאללה לעבודה!

מחכים לך עם תוכנית דיגיטל שמתאימה בדיוק עבור העסק שלך

רגע לפני...

קבלו הצעה אטרקטיבית!